اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 150 ورزشکار؛

همایش روز ملی ژیمناستیک در کیش برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم گرامیداشت روز ملی ژیمناستیک با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و برخی مسئولان بلند پایه در مجموعه ورزشی میرمهنا این جزیره برگزار شد.

همایش روز ملی ژیمناستیک در کیش برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، در همایش روز ملی ژیمناستیک تعداد 150 ورزشکار خردسال و نوجوان حاصل آموزش‌های خود را طی برنامه‌ای جذاب به نمایش گذاشتند.
در این مراسم ابتدا فرشید چچانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم با بیان سخنانی از حاضران، ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش جزیره قدردانی و روز ملی ژیمناستیک را به ورزشکاران و ورزش دوستان تبریک گفت.
در ادامه حجت‌الاسلام زکریایی عزیزی معاون اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش پیام مدیر عامل سازمان را برای حاضران قرائت کرد.
در این پیام، "عامری" با بیان رهنمودهای لازم در زمینه لزوم توجه بیشتر به ورزش و تربیت بدنی افزوده است: جزیره زیبای کیش با تکیه بر ظرفیت‌های موجود ورزش و در کنار زیبایی‌های خدادادی و اقلیم و آب و هوای مناسب مکانی امن و آرام برای پرداختن به امر خطیر ورزش و تربیت بدنی است.
جمع ورزشکاران نونهال و نوجوان رنگ و بوی ویژ‌ه‌ای به مراسم داده بود که با اجرای برنامه‌های ورزشی شامل حرکات زمینی ژیمناستیک، حرکات ریتمیک و نمایشی حاضران را به وجد آوردند.
در پایان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از مربیان و اعضای هیئت ژیمناستیک جزیره کیش با اهدای تقدیر نامه و تندیس یادبود قدردانی و به ورزشکاران شرکت کننده در مراسم نیز جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول