اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان:

ایجاد انحرافات در دین به بهانه اصلاحات کار یزیدیان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: یزیدیان به بهانه ایجاد انگیزه دینی و اصلاحات، انحراف‌ها و شکاف‌هایی را برای دین ایجاد کرده بودند.

ایجاد انحرافات در دین به بهانه اصلاحات کار یزیدیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان محمد مارانی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای منطقه هوکرد از توابع شهرستان جیرفت با اشاره به دوران حکومت ظلم و ستم یزید، اظهار داشت: یزیدیان به بهانه ایجاد انگیزه دینی و اصلاحات، انحراف‌ها و شکاف‌هایی را برای دین ایجاد کرده بودند.
وی با بیان اینکه هدف و انگیزه امام حسین (ع) اصلاح مشکلات و تفکرات یزیدیان در جامعه بود، افزود: انحرافاتی که در تفکر مردم ایجاد شده بود باید از درون جامعه رخت بر می‌بست و امام حسین (ع) با این انگیزه و هدف قیام کرد.
مارانی با اشاره به اینکه شهدا در درون جامعه حرکت و انقلاب را همراهی کردند، تصریح کرد: این دنیا برای شهدا بسیار ناچیز بود و بایستی می‌رفتند.
وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس بهترین بهانه بود تا مردم ما به آن چیزی که می‌خواهند برسند و شهدا پست و مسئولیت‌های دنیایی را نمی‌خواستند و به دنبال لقا خداوند بودند.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان اظهار داشت: 15 شهید منطقه هوکرد انسان‌های معمولی نبودند و شهدا موجب تبرک خاک ما شده‌اند.
وی عنوان کرد: جنگ دوران دفاع مقدس بسیار سخت بود و شهدا و جانبازان با ایثار جان و فداکاری‌های بزرگ، موجب شدند که ما با افتخار در این دنیا زندگی کنیم.
مارانی با اشاره به اینکه دنیا در برابر شهدا تعظیم کرد، بیان داشت: بیشترین سرداران شهید در شهرستان جیرفت هستند.
وی تصریح کرد: جنگ و دوران دفاع مقدس تاثیرات زیادی داشت که بقا اسلام و انقلاب از برکات آن است.
مارانی با اشاره به بیانات امام راحل در زمینه صدور انقلاب اسلامی گفت: این اتفاق اکنون رخ داده است و ما در برابر خون شهدا تکلیف حفاظت از انقلاب و نظام را داریم و باید در صحنه‌های سیاسی خوب ظاهر شویم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول