اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

پیروی از ولایت‎فقیه شاخصه اصلی شهداست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: پیروی از ولایت‎فقیه شاخصه اصلی شهداست.

پیروی از ولایت‎فقیه شاخصه اصلی شهداست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز عصر امروز در  جلسه قرارگاه تحول و تعالی در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی، این حماسه بزرگ را یادآور آیات الهی دانست و گفت: حماسه 9 دی روز ناامیدی استکبار جهانی بود.
وی افزود: اگر انسان به این باور برسد که باید پاسخگوی اعمال خود باشد همه سعی می‌کنند راه درست را انتخاب کنند.
سرافراز ایجاد امنیت شغلی، جلب اعتماد در مجموعه، مهیا کردن زمینه پیشرفت، تشویق و احترام به کارکنان را از دیگر عوامل ایجاد انگیزه در کارکنان عنوان کرد و گفت: همه ما باید با روحیه بسیجی و الگوگیری از شهدا به دنبال انجام مسئولیت محوله باشیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) از ایجاد روحیه بسیجی در کارکنان به عنوان مهم‌ترین عوامل تحول و تعالی یاد کرد.
وی در ادامه وظیفه مردم را در برابر خون شهدا سنگین دانست و گفت: ‌بهترین کار شهدا جانفشانی بود که آن را به بهترین نحو و به بهترین خریدار فروختند و در پیشگاه حق سرافراز هستند، نباید در سختی‌های کوچک پاروی خون شهدا بگذاریم و برای متاع دنیا هر عملی انجام دهیم.
سرافراز با اشاره به هدف دشمن در مبارزات سیاسی با ایران، بیان داشت: سلاح‌های نظامی ما بخشی از قدرت انقلاب اسلامی را به رخ می‌کشد و چیزی که دشمن را زمین‌گیر و گیج کرده فرهنگ اسلامی و حکومت اسلامی است که در مقابل تجهیزات مدرن آنها ایستاده و عقب‌نشینی را اختیار کردند.
وی شهدا را بهترین الگو برای جوانان دانست و عنوان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون شهدا روز به روز محکم‌تر و استوارتر می‌شود و به همه ملت‌ها ثابت می‌کند که اسلام هیچگاه زیر بار زور نمی‌رود.
وی پیروی از ولایت‎فقیه را شاخصه اصلی شهدا برشمرد و گفت: رزمندگان اسلام از ابتدای زندگی خود پیوند عمیق و محکمی با امام خمینی (ره) ایجاد کردند و هیچگاه پیمان خود را به خاطر مسائل دنیوی و ترس از شهادت نشکستند.
سرافراز تأکید کرد: بینش، آگاهی و بصیرت از ویژگی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که ما هم با پیروی از آنان باید علاوه بر حفظ خط رهبری ایمان و ارادت خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی تقویت کنیم.
جلسه قرارگاه تحول و تعالی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با حضور فرمانده، مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان و اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرماندهی ستاد سپاه استان برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول