اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال:

تمام هویت ما از ایثار شهدا است

خبرگزاری فارس: معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال در مراسم رونمایی از نخستین شناسنامه شهید در کشور گفت: تمام هویت ما از ایثار شهدا است.

تمام هویت ما از ایثار شهدا است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن کرمی یکشنبه‌شب در مراسم رو نمایی از نخستین شناسنامه شهید در کشور و افتتاح گنجینه اسناد سجلی شهدا و مفاخر اظهار داشت: تمام هویت ما از ایثار شهدا است و امیدواریم به برکت خون شهدا سازمان ثبت و احوال خدمتگزار خوبی برای مردم باشد.
معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال با اشاره به تفکر بسیجی و تفکر شهدا به عنوان یک تفکر رو به کمال ابراز داشت: تفکر شهدا و تفکر بسیجی یک تفکر رو به کمال و منطبق با فطرت خداجو و ولایت‌مدار انسان است.
کرمی تصریح کرد: رونمایی از نخستین شناسنامه شهید حرکتی مثبت و به ابتکار ثبت احوال فارس است که روز گذشته نیز از شناسنامه شهید موشکی ایران، شهید حسن تهرانی مقدم در راستای همین ابتکار رونمایی شد.
وی در ادامه پیرامون افتتاح گنجینه اسناد سجلی شهدا و مفاخر نیز گفت: هدف ما قرار دادن اسناد هویتی مفاخر و شهدا در معرض دید همگان است تا جامعه با بزرگان آشنایی بیشتری پیدا کند.
معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال اضافه کرد: صیانت از اسناد هویتی یکی از وظایف سازمان ثبت احوال است که ایجاد این گنجینه‌ها پلی میان گذشته و آینده برقرار می‌کند.
وی اضافه کرد: با ایجاد این مراکز، جوانان، گذشته‌ای را که ندیده‌اند و افرادی که از مفاخر هستند و مربوط به دوران معاصر هستند را بهتر می‌شناسند.
در ادامه محسن نعمتی مدیرکل ثبت و احوال استان فارس نیز در این آیین بیان کرد: شناسنامه شهید علاوه بر ویژگی‌های عادی صفحه‌ای ویژه برای نمایش زمان و مکان شهادت شهدا دارد.
وی افزود: امیدواریم همیشه پیرو راه شهدا بوده و با تکیه بر تفکر ناب شهادت همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
به گزارش فارس، در این مراسم از شناسنامه شهیدان والامقام آیت‌الله دستغیب، آیت‌الله ربانی شیرازی، ابراهیم فقیهی، هدایت‌الله مصلحیانی، عبدالمجید سپاسی، محمد ستوده خیرآبادی، غلامحسین نژادی، محمد دانشور اردکانی، غلامحسین اتحادی، علی کسایی، خلیل مطهرنیا، اکبر یغمور، مرتضی جاویدی، حبیب فردی، علی شفاف، مرتضی اقلیدی، عباس دوران و شهیده نسرین افضل رونمایی و گنجینه اسناد سجلی شهدا و مفاخر استان فارس با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول