اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همرزم شهید علم‌الهدی:

شهدا در جنگ تهدید را به فرصت تبدیل کردند

خبرگزاری فارس: همرزم شهید علم‌الهدی گفت: شهدای روزهای نخست جنگ تحمیلی تلاش‌های زیادی برای مقابله با دشمن کردند و در این تلاش‌ها تهدید به فرصت تبدیل شد.

شهدا در جنگ تهدید را به فرصت تبدیل کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نصرت‌الله محمودزاده ظهر امروز در یادواره شهید علم الهدی در شهرستان اهواز اظهار داشت: همه افراد جنگ را پدیده‌ای منزجر کننده و مخرب می‌دانند، ولی در دفاع مقدس شاهد به پاخیزی انسان‌هایی بودیم که در عین گمنامی، حادثه‌ای شگرف خلق کردند.
وی با اشاره به رشادت‌های شهدای روزهای نخست جنگ تحمیلی در ایران اسلامی افزود: شهدای روزهای نخست جنگ ویژگی خاصی را دارا هستند و تهدید جنگ را تبدیل به فرصت کردند.
وی با اشاره به اهمیت حضور علم‌الهدی‌ها در جبهه‌های جنگ خاطر‌نشان کرد: حضور همچون علم‌الهدی‌ها در جنگ تحمیلی باعث شد که جبهه‌ها به دانشگاه مبدل شد.
همرزم شهید علم‌الهدی و نویسنده کتاب سفر سرخ هم در این یادواره اظهار کرد: عامل مهمی که باعث برپایی مراسم گرامی‌داشت برای شهدا می‌شود، اراده خود آنان است، من پس از حماسه هویزه حسین را رها نکردم و در پی آن رفتم که بفهمم این مرد از کجا برخاسته است.
محمودزاده تصریح کرد: همه این جمله امام خمینی (ره) را شنیده‌ایم که خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد؛ آیا تا به حال با خود فکر کرده‌اید که چرا امام راحل این جمله را بیان کرد؟ برای فهم و درک این جمله باید در پی شناخت معرفت شهدا بود.
انتهای پیام/غ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول