اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با حماسه 9 دی

جشنواره بزرگ پیاده‌روی خانوادگی پاکدشت آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با یوم‌الله 9 دی نخستین جشنواره بزرگ پیاده‌روی خانوادگی پاکدشت با عنوان، ورزش، بصیرت و جمعه سالم آغاز شد.

جشنواره بزرگ پیاده‌روی خانوادگی پاکدشت آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنب استان تهران، همزمان با یوم‌الله 9 دی از دقایقی پیش نخستین جشنواره بزرگ پیاده‌روی خانوادگی پاکدشت با عنوان، ورزش، بصیرت و جمعه سالم آغاز شده است.
مردم ولایی، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان پاکدشت با حضور هزاران نفری خود در این مراسم ضمن تاکید بر ورزش و تندرستی بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و رهبری تجدید میثاق کردند و همچون گذشته ولایت‌مداری خودشان را به رخ جهانیان کشیدند.
از ساعات ابتدایی امروز مردم غیور این خطه با حضور در مسیرهای تعیین شده آمادگی خودشان رای شرکت در این مراسم اعلام کرده و آمده‌اند تا در صحنه بودن خودشان را به همگان اعلام کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: این همایش راس ساعت ۸ صبح روز خورد و علاقمندان به شرکت در این جشنواره پیاده روی خود را آغاز کردند.
حمید رنجبر پازوکی با اشاره به نحوه ثبت‌نام شهروندان برای شرکت در این جشنواره گفت: طی روزهای گذشته شهروندان از طریق نقاط تعیین شده در سطح شهرستان و میادین اصلی ثبت‌نام کرده اند و بلیط‌های قرعه کشی را دریافت کردند.
وی به نحوه قرعه کشی اشاره کرد و افزود: معیار اصلی برای تعیین برنده قرعه کشی درج کدملی افراد است و شخص برنده باید حتما در همایش حاضر باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در همایش بزرگ پیاده روی ضمن پاسداشت روز ملی بصیرت بهترین فرصت برای معرفی قابلیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان پاکدشت به سراسر کشور است و مردم این شهرستان با حضور گسترده خود نشان دادند که به ورزش و سلامت و نشاط جامعه خود اهمیت زیادی می‌دهند.
این گزارش حاکی است، نخستین همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان پاکدشت همزمان با روزملی بصیرت (۹دی) در حال برگزاری است تا برگ زرین دیگری در کارنامه ورزشی شهرستان رقم بخورد.
این همایش بزرگ در حال حاضر به صورت زنده توسط شبکه ۳ سیما (برنامه صبح و نشاط) پوشش داده شده است.
در این جشنواره پیاده روی خانوادگی هزاران نفر از ساکنان شهرستان پاکدشت مسیر دو کیلومتری بلوار سپاه را می‌پیمایند و در پایان در مراسم قرعه کشی جوایز ارزنده این همایش شانس خود را می‌آزمایند تا برنده خوش شانس خودرو که مهم ترین جایزه این همایش است مشخص شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول