اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ولایتی؛

فردا اصفهان میزبان همایش ملی بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با حضور حماسی مردم اصفهان در هشتم و نهم دی‌ماه، همایش ملی بیداری اسلامی فردا (پنج‌شنبه) در اصفهان با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

فردا اصفهان میزبان همایش ملی بیداری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همایش ملی بیداری اسلامی فردا (پنج‌شنبه) هم‌زمان با هشتم دی‌ماه با شرکت رؤسای دانشگاه‌های سراسری کشور و به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این همایش شناخت، بررسی و تحلیل حرکت‌های اسلامی منطقه و ایجاد فضای مناسب برای رویکردهای سیاسی و اجتماعی لازم برای جامعه ایران اسلامی با توجه به بیداری اندیشه‌های اسلامی است.
در این همایش علی‌اکبر ولایتی، مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل، وزیر علوم، معاونان وزارتخانه، مقام‌های استانی، رؤسای دانشگاه‌های کشور، اساتید و دانشجویان حضور پیدا می‌کنند.
به گزارش فارس، انتخاب هشتم دی‌ماه به عنوان روز برگزاری این همایش به منزله یادآوری و ارج نهادن بر خیزش مردم غیور کشور است که در هشتم و نهم دی‌ماه علیه فتنه‌گران و آشوب‌کنندگان انتخابات سال 88 به پا خواستند و حمایت همه جانبه خود را از نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب به گوش جهانیان فرصت طلب رساندند.
همایش ملی بیداری اسلامی روز هشتم دی‌ماه از ساعت 8 صبح در مرکز همایش‌های پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول