اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های اردبیل:

نبود رهبری وحدت‌بخش بزرگ‌ترین آسیب بیداری اسلامی در جهان است

خبرگزاری فارس: تحلیل‌گر مسائل سیاسی و استاد دانشگاه‌های اردبیل گفت: بیداری اسلامی که امروز در جهان به وقوع پیوسته، برگرفته از انقلاب ایران است اما بزرگ‌ترین آسیب این بیداری اسلامی فقدان رهبری همه جانبه‌گرا و وحدت‌بخش است.

نبود رهبری وحدت‌بخش بزرگ‌ترین آسیب بیداری اسلامی در جهان است
ناصر اسحاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به ولایت‌پذیری همه ملت ایران در 32 سال گذشته از انقلاب، اظهار داشت: دلیل اصلی که اکنون در داخل مصر تنش‌هایی وجود دارد نبود رهبریت ولایی است و جای خالی ارتباطی که رهبر ولایی می‌تواند با مردم ایجاد کرده و به عنوان حبل‌المتین الهی ملت‌ها را هدایت کند احساس می‌شود.
این استاد دانشگاه بیان داشت: ولایت و رهبری راه حقانیت و چراغ هدایت هستند که همبستگی بین آنان می‌تواند انسان‌ها را به خدا دعوت سازد و آنچه امروز از تشتت و دو گانگی در مصر می‌بینیم ناشی از آن است که در آنها فقدان دعوت‌کننده را می‌بینیم.
وی افزود: امام (ره) با بصیرت ولایی که داشتند کارها را به مردم می‌سپردند چرا که ایشان مردم را باور داشتند و این همبستگی امام و امت ملت ما را به خدا وصل کرد.
اسحاقی ادامه داد: در جهان بیداری‌ها روی داده است اما کشورها را سرگشته و حیران می‌بینیم چرا که آنان از قرآن و عترت فاصله گرفته و فقدان ولایت و رهبری در آنها مشاهده می‌شود.
این تحلیل‌گر مسایل سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود جنگ نرم را یک حرکت شکست خورده اعلام کرد و ابراز داشت: دشمن با هر حربه‌‌ای به ویژه جنگ نرم، ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی بخواهد وارد شود شکست می‌‌خورد اما از این شکست‌ها درس نمی‌گیرد و این برای همگان مایه تعجب است.
این استاد دانشگاه طراحان جنگ نرم را نیز یادآور شد و افزود: آمریکا با هزینه‌های کلان که در کنار آن به اقتصاد کشور خود نیز ضربه می‌زند در صدد است انقلاب اسلامی ایران را ساقط کند، غافل از اینکه امروز خود در سراشیبی سقوط افتاده و در حالت احتضار است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول