اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

بی‌بصیرتی مهم‌ترین عامل انحراف خواص است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین با اشاره به فتنه 88 گفت: بی‌بصیرتی مهمترین عامل انحراف خواص است.

بی‌بصیرتی مهم‌ترین عامل انحراف خواص است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در نشست بصیرت که در قرچک برگزار شد ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: مردم ایران از ابتدا ولایت محور و ولایت‌مدار بودند و این افتخاری برای ایرانیان است. 
امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه خون شهدا عامل استحکام بنای رفیع انقلاب اسلامی است، گفت: اگر کسی از مسیر انقلاب منحرف شود، به یقین به سوی فنا و نابودی رفته است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ایران تا به امروز دین خود را نسبت به انقلاب ادا کردند.
حجت‌الاسلام محمودی بیان داشت: مردم در هر زمان که احساس کنند اعتقادات آنها توسط دشمنان مورد تهدید قرار می‌گیرد، با یک‌رنگی و یک‌صدایی به همراه رهبر و مقتدای الهی خود توانستند در مقابل انحرافات و خطرات تهدید کننده ایستادگی کنند.
امام جمعه ورامین با بیان اینکه شعار گروه همراه و سردمداران فتنه حمایت از مردم و خواسته‌های آنان بود، اضافه کرد: افرادی که ادعای حمایت از مردم را داشتند، افراد مزدور و خود فروخته‌ای بودند که در مقابل رسیدن به خواسته‌های نفسانی خود حاضر به انجام هر کاری از جمله وطن فروشی بودند.
وی در ارتباط با نقش اعتقادات مذهبی و فرهنگ عاشورایی در خاموشی فتنه 88 عنوان کرد: مردم معتقد و مذهبی زمانی که آرمان‌های انقلابی و اسلامی خود را در معرض خطر ببینند، سر از پا نشناخته و تا پای جان برای دفاع از حریم علوی و حسینی ایستادگی می‌کنند.
حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به موانع بصیرت از نگاه قرآن و اهل بیت (ع) فتنه سال ۸۸ را آزمونی بزرگ برای همگان دانست و بی بصیرتی را مهمترین عامل انحراف خواص ذکر کرد.
امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه هدف از فتنه گمراه ساختن مردم است، تاکید کرد: اساس کار ما باید آگاهی و بصیرت افزایی باشد.
وی به سابقه طولانی فتنه سازی توسط دشمنان ایران اسلامی در قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و افزود: حضور همیشگی مردم در صحنه می‌تواند فتنه‌ها را خنثی کند. 
امام جمعه موقت ورامین ادامه توطئه دشمنان را خاطر نشان ساخت و خواستار توجه به ارزش‌های اسلامی و انقلابی با محوریت ولایت فقیه شد.
‌‌انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول