اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران:

9 دی مانع انحراف انقلاب شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: بصیرت‌مندی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در 9 دی مانع از انحراف انقلاب از مسیر اصلی شد.

9 دی مانع انحراف انقلاب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید یعقوب زراعت‌کیش صبح امروز در آستانه نهم دی در جمع کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اظهار کرد: حماسه نهم دی پیوند ولایت و مردم را استحکام بخشید و تبلور ولایتمداری ملت انقلابی ایران بود.
وی با برشمردن برکات حماسه نهم دی خاطرنشان کرد: تبیین نقش مؤثر مقام معظم رهبری در رفع فتنه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، احساس شکوه و غرور ملی، حضور نسل سوم در استکبار ستیزی و بیعت مجدد ملت بصیر با آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله مواردی است که به برکت حضور مردم در این صحنه حساس انقلاب اسلامی ایران در 9 دی شکل گرفت. 
این مقام عالی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران بیان داشت: چهره واقعی برخی از افراد و لایه‌های درونی آن‌ها در آن روزهای پر التهاب برای مردم نمایان شد و مشخص شد چه کسانی با بصیرت از آرمان‌های امام راحل و فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند. 
زراعت‌کیش با بیان اینکه 9 دی 88 عظمت انقلاب اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد، تصریح کرد: این روز ماندگار و جاوید سبب علاج بیماری به وجود آمده در ایام فتنه شد و پیوند ولایت و مردم را استحکام بخشید.  
وی با تأکید بر خوشحالی دوستداران انقلاب اسلامی در خارج و داخل کشور در حماسه نهم دی، اذعان داشت: در این روز سران فتنه منکوب شدند و این حماسه درک عمیق ملت ایران در مقابل دشمنان خارجی و داخلی را به تصویر کشید. 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران افزود: افرادی که در ایام فتنه دچار شک و دو دلی شده بودند در روز بصیرت و میثاق با ولایت به خود آمدند و حباب توهم آن‌ها ترکید.
زراعت‌کیش بیان داشت: این حماسه، ولایت‌مداری، عشق به ولایت و بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را نشان داد.
وی با اشاره به اینکه مردم ایران با شور حسینی و با بهره‌گیری از عاشورای حسینی در مقابل استکبار قد علم کردند خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار ایران از حادثه عاشورا درس عبرت گرفتند و نگذاشتند مسیر انقلاب اسلامی ایران از مسیر اصلی خود منحرف شود.
زراعت‌کیش ابراز داشت: این حماسه سراسر شور و شعور سبب تقویت وحدت و اتحاد و انسجام هرچه بیشتر گروه‌ها، احزاب، تشکل‌ها و نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی در مسیر مبارزه با استکبار جهانی شد.
وی گفت: دشمن با تمام توان قصد داشت به هدف خود برسد، اما ملت ایران با خلق حماسه 9 دی آن‌ها را با شکست بزرگ و سنگینی روبه‌رو کردند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول