اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت نایب رئیس مجلس از جدیدترین اقدامات اصلاح‌طلبان، جریان انحرافی و کوروش کبیر

جریان انحرافی به دنبال جایگزینی‌ «کوروش کبیر» به جای «ائمه اطهار» است

خبرگزاری فارس: عضو ارشد جبهه متحد اصولگرایی گفت: کسانی که امروز از آن‌ها به عنوان منحرفین یاد می‌شود فساد اقتصادی و اخلاقی را توام با هم دارند که این موضوع رو خواهد شد.

جریان انحرافی به دنبال جایگزینی‌ «کوروش کبیر» به جای «ائمه اطهار» است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدرضا باهنر امروز در نخستین نشست جبهه متحد اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی خطر توطئه سه دسته استکبار، فتنه‌گران و منحرفین احساس می‌شود.
عضو ارشد جبهه متحد اصولگرایان ابراز داشت: اصلاح‌طلبان نیز دو دسته هستند که یک دسته آن‌ها به یقین در انتخابات شرکت می‌کنند و جز تندروها نیستند ولی دسته دیگری هم هستند که می‌گویند شرکت نمی‌کنیم ولی با اهداف خاصی وارد می‌شوند.
باهنر در همین زمینه گفت: اصلاح‌طلبانی که موضع خود را با سران فتنه مشخص کرده‌اند معتقدیم که می‌توانند در انتخابات شرکت کنند به شرط این‌که مشخص کنند اصلاح‌طلب ساختارشکن نیستند.
وی با بیان برخی جفاهای اصلاح‌طلبان ساختارشکن که از تریبون مجلس نیز علیه نظام موضع‌گیری می‌کردند، بیان داشت: برخی از آن‌ها بی‌شرمانه از تریبون مجلس نه تنها می‌گفتند دین افیون ملت‌هاست بلکه به صراحت اعلام می‌کردند دین افیون حکومت‌ها نیز هست و اعتقاد داشتند اگر می‌خواهیم منافع مملکت را در نظر بگیریم باید حکومت غیر دینی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه میان اصلاح‌طلبان تفاوت قائل هستیم، تصریح کرد: اصلاح‌طلبی که بگوید به مجلس و دولت نقد دارم باید بیاید وارد صحنه شود و در صورت لزوم شرایط را تغییر دهد ولی در مقابل ساختارشکنی و هنجارشکنی علیه نظام ممنوع است.
وی به گروه دیگر که منحرفین نامیده می‌شوند اشاره کرد و ابراز داشت: ماهیت این گروه هنوز به صورت دقیق شناخته نشده است و البته معتقدیم در پس افکار و حرکت‌های آن‌ها فتنه‌ای نهفته است که از فتنه 88 پیچیده‌تر خواهد بود.
وی به وجه تشابه فتنه‌گران و منحرفین اشاره کرد و افزود: آن‌ها می‌گفتند جامعه مدنی و امروز این‌ها می‌گویند مکتب ایرانی که ما با اصل ایرانی بودن مخالف نیستیم بلکه اگر کسی بخواهد کوروش خان و داریوش جان و آقا خشایار را جایگزین قال صادق و قال باقر کند، با آن مخالفیم.
باهنر خطاب به کسانی که اکنون به گروه انحرافی معروف شده‌اند، تاکید کرد: مردم ایران اسلامی همه هستی خود را مدیون ائمه اطهار هستند و امروز یکی از فرزندان فاطمه زهرا پرچم اسلام‌خواهی را در دنیا به اهتزاز درآورده است.
این نماینده عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این‌ها وقتی واکنش مردم را دیدند حرف خود را تغییر داده و گفتند منظور ما اسلام ایرانی بوده که این حرف بسیار بدتر از همان موضوع مکتب ایرانی است.
باهنر در ادامه گفت: اگر امروز در بیداری اسلامی عده‌ای بخواهند از اسلام ایرانی سخن به میان آورده و دیگری از اسلام مصری و لبنانی و بحرینی، همان چیزی خواهد بود که آمریکا انتظار آن را می‌کشد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین اضافه کرد: در مباحث اعتقادی آن‌ها نیز حرف داریم ولی باید بگوییم در تاریخ اسلام دو خط را شروع کردند که یکی خط شریعت بود و دیگری خط طریقت و یکی خط قال صادق را دنبال می‌کرد و دیگری خط عرفان را که عرفان‌های دروغین به وفور در آن‌ها وارد شد.
 وی گفت: این اواخر آن‌ها که ما نسبت به آن‌ها حرف داریم این‌گونه می‌گویند که می‌توان با امام زمان تماس برقرار کرد و حرف‌های دیگری را عنوان می‌کنند که جای بحث فراوان دارد.
باهنر عنوان کرد: در این قضیه هدف وسیله را توجیه می‌کند و شاهد خواهیم بود که علاوه بر فساد اقتصادی، فساد اخلاقی آن‌ها نیز رو خواهد شد.
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: دست این گروهک خیلی زود رو شد و رهبری نیز این فرمایش را داشتند که تا زنده هستم اجازه نخواهم داد این مسیر به انحراف کشیده شود.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول