اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت در سه رده سنی

برترین‌های بدمینتون دانش آموزان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: پیکارهای بدمینتون قهرمانی رده‌های سنی دانش آموزان استان قم با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

برترین‌های بدمینتون دانش آموزان قم معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با همکاری هیئت بدمینتون و انجمن بدمینتون دانش آموزشگاه‌های استان قم، پیکارهای بدمینتون رده‌های سنی مختلف دانش آموزان قم با شرکت بدمینتون بازان نواحی مختلف آموزش و پرورش قم برگزار شد و امروز به کار خود پایان داد.
بدمینتون بازان شرکت کننده در این دوره از مسابقات در تالار اختصاصی بدمینتون مرحوم فرهمند مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم‌های برتر در سه مقطع تحصیلی معرفی و تجلیل شدند.
این در حالی است که بدمینتون بازان نواحی یک، دو، سه و چهار آموزش و پرورش قم در تمام دوره‌های قبل حضور داشته‌اند اما نکته جالب حضور تیم بدمینتون دانش آموزان شهر جعفریه قم بود که برای نخستین بار در مسابقات شرکت کرد.
در این دوره از مسابقات بدمینتون بازان آینده داری حضور داشتند و رقابتی تنگاتنگ را برای کسب عناوین برتر مقاطع تحصیلی مختلف برگزار کردند که در نهایت تیم‌های اعزامی از ناحیه چهار آموزش و پرورش قم در هر سه مقطع عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.
در پایان پیکارهای مقطع تحصیلی ابتدایی تیم بدمینتون ناحیه چهار آموزش و پرورش قم به مقام قهرمانی رسید، تیم ناحیه دو آموزش و پرورش قم در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه تیم‌های ناحیه یک و سه در رده‌های بعدی جای گرفتند.
اما در خاتمه رقابت‌های مقطع تحصیلی راهنمایی که در آن 46 بدمینتون باز با یکدیگر به رقابت پرداختند، باز هم تیم ناحیه چهار آموزش و پرورش قم در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد و تیم‌های بدمینتون دانش آموزان نواحی یک، سه و دو جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.
در مسابقات مقطع تحصیلی متوسطه بعد از تیم دانش آموزی ناحیه چهار قم، تیم‌های نواحی سه، دو و یک موفق به کسب عناوین سوم تا چهارم شدند و تیم‌های شرکت کننده از شهر جعفریه در هر سه مقطع در انتهای رده بندی ایستادند.
نکته قابل توجه مسابقات بدمینتون دانش آموزان قهرمانی استان قم این بود که بازی‌های جذاب و تماشایی در این دوره به انجام رسید و طی آن چهره‌های جدیدی به بدمینتون قم معرفی شدند تا انجمن بدمینتون آموزشگاه‌ها و هیئت بدمینتون قم به منظور آینده سازی این رشته ورزشی بر روی آنها سرمایه گذاری کنند.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول