اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد:

برگزاری مسابقات قهرمانی بدمینتون کشور در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن 9 دی ماه روز بصیرت، مسابقات بدمینتون قهرمانی بزرگسالان کشور در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قهرمانی بدمینتون کشور در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان در قزوین برپا می‌شود که این اردو به مدت یک هفته در سالن ورزشی غدیر قزوین برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: اردوی ملی پوشان هاکی بانوان کشور در قزوین با پیشنهاد هیئت این استان برپا می‌شود و هدف از برگزاری این اردو ارتقای سطح فنی و تجربی ورزشکاران استان و آشنایی هاکی‌بازان قزوینی با چگونگی تمرینات و بازی ملی پوشان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: اردوی تیم ملی هاکی بانوان پیش از این قرار بود اواخر شهریور ماه امسال در قزوین برگزار شود که با نظر فدراسیون به تعویق افتاد.
وی یادآور شد: هم اکنون  50 بانوی ورزشکار قزوینی در رشته هاکی در استان فعالیت دارند.
محمودی با اشاره به مسابقات قهرمانی بدمینتون توضیح داد: به مناسبت فرا رسیدن 9 دی ماه، روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت؛ مسابقات بدمینتون قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی، هشت تا 12 دی ماه سال جاری به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.
محمودی خاطر نشان کرد: این مسابقات، دومین میزبانی قزوین در مسابقات بدمینتون قهرمانی بزرگسالان کشور بعد از 16 سال است و قزوین آخرین بار در سال 74 میزبان مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور بود.
وی عنوان کرد: مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور با حضور 31 استان کشور و با حضور قهرمانان برجسته این رشته در سالن شهید رجایی قزوین هشتم تا 12 دی ماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول