اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان:

بدمینتون‌باز گیلان در رقابت‌های بین‌المللی برنزی شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: محمدرضا خردمندی بدمینتون‌باز گیلانی موفق شد مدال برنز مسابقات بین‌المللی بنگلادش را از آن خود کند.

بدمینتون‌باز گیلان در رقابت‌های بین‌المللی برنزی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن مقبل‌دوست عصر امروز در جمع مدیران ورزش استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان، اظهار کرد: محمدرضا خردمندی ملی‌پوش شایسته گیلانی پس از پیروزی بر حریفان خود موفق شد به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین‌المللی بنگلادش راه یابد.
وی افزود: خردمندی در این مرحله در مصاف با دارما بدمینتون باز اندونزی در یک دیدار دشوار که یک ساعت به طول انجامید با نتایج 21 بر 16 و 21 بر 18 مغلوب شد و مدال برنز مشترک را تصاحب کرد.
به گفته این مسئول، مسابقات بین‌المللی بنگلادش که امتیازات آن در کسب ورودی المپیک لندن موثر است با حضور بیش از 70 بدمینتون باز از 11 کشور در شهر داکا برگزار شد.
مقبل‌دوست گفت: محمدرضا خردمندی به منظور ارتقای رنکینگ بین‌المللی خود در مسابقات بنگلادش حاضر شد.
وی درباره مسابقات ملی‌پوش گیلان یادآور شد: خردمندی در دور نخست استراحت داشت و در دور دوم ایمان جمان از کشور میزبان را برد و در دور سوم این رقابت‌ها به مصاف بدمینتون بازی از بنگلادش رفت.
معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: خردمندی در این مرحله نیز دو بر صفر حق‌محمد آنامل را شکست داد. 
وی افزود: این بازیکن گیلانی در مرحله یک چهارم نهایی هرشا پرارا از کشور سریلانکا را مغلوب کرد و توانست با راهیابی به مرحله نیمه نهایی کسب مدال خود را قطعی کند و برای راهیابی به دیدار فینال  هارما گانا از کشور اندونزی را از پیش رو برداشت.
 
*تیم هیئت شنای گیلان شنای خراسان رضوی را برد
 
مقبل‌دوست در ادامه به وضعیت هیئت شنای استان اشاره کرد و ابراز داشت: ‌در هفته سوم بیست ویکمین دوره لیگ برتر واترپلوی ایران، تیم هیئت شنای گیلان در استخر بنادر دریانوردی بندر انزلی 18 بر پنج برابر هیئت شنای خراسان رضوی به برتری رسید و با سه امتیاز از دو بازی، در مکان سوم جدول قرار گرفت.
وی افزود: در لیگ برتر واترپلوی ایران هشت تیم به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.
 
*گیلان نایب قهرمان تکواندو لیگ دختران نونهال کشور شد

معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: در دیدار هفته دوازدهم و پایانی رقابت‌های تکواندو، تیم هیئت تکواندو گیلان هفت بر سه بابل را شکست داد و با 21 امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید. 
وی افزود: در لیگ تکواندو نونهالان دخترکشور هفت  تیم حضور داشتند.
مقبل‌دوست، نهادینه شدن فعالیت فرهنگی در سازمان‌های دولتی را منوط به حضور و مشارکت ملموس مسئولان و عمل به شعار دینی و اخلاقی دانست و افزود: اگرچه نهادینه شدن مقوله‌های فرهنگی در جامعه مستلزم صرف زمان زیادی است ولی با این وجود مشارکت مسئولان در فعالیت‌های فرهنگی اثرات مثبتی را در پی دارد.
وی، ماه محرم را یک موقعیت استثنایی در پالایش روحی و روانی آحاد جامعه و به ویژه نسل جوان ارزیابی کرد و اذعان داشت: حضور ورزشکاران در مراسم‌های عزاداری ماه محرم می‌تواند به ترویج فرهنگ عاشورایی کمک موثری کند.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول