اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام تیم‌های راه ‌یافته به مرحله نیمه ‌نهایی؛

آغاز دور جدید مسابقات بدمینتون قهرمانی بانوان کشور در اراک

خبرگزاری فارس: روابط عمومی اداره ‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی اسامی تیم‌های راه ‌یافته به مرحله نیمه ‌نهایی مسابقات بدمینتون قهرمانی بانوان کشور را اعلام کرد.

آغاز دور جدید مسابقات بدمینتون قهرمانی بانوان کشور در اراک
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط اداره ‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی این دوره از مسابقات از روز گذشته با حضور 120 بدمینتون‌باز از 11 استان کشور به میزبانی اراک آغاز شد.
این مسابقات در سه بخش انفرادی و دوبل آزاد و تیمی برگزار شد که در بخش تیمی 12 تیم حاضر به چهار گروه تقسیم شدند که بر این اساس در گروه یک تیم‌های تهران، سمنان و آذربایجان غربی، در گروه دوم توابع تهران، گلستان و آذربایجان شرقی، در گروه سوم فارس، قزوین و زنجان و در گروه چهارم اصفهان، کرمان و مرکزی حضور داشتند که در پایان تیم‌های تهران، توابع تهران، سمنان، اصفهان، مرکزی، گلستان، فارس و زنجان به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافتند.
در مرحله یک‌چهارم تیم تهران از سد مرکزی گذشت، فارس بر گلستان غلبه کرد، توابع تهران بر سمنان چیره شد و اصفهان نیز زنجان را از پیش رو برداشت.
مسابقات مرحله نیمه‌نهایی عصر امروز برگزار خواهد شد که طی آن تهران با فارس و توابع تهران با اصفهان دیدار می‌کنند.
روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی همچنین از برگزاری مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولان بانوان در اراک خبر داد.
بر اساس این گزارش، مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولان با حضور 15 نفر در محل سالن پینگ‌پنگ مجموعه ورزشی شهدای پنج مرداد اراک برگزار شد که در گروه نشسته نرگس عباسی، عصمت میرزایی و اشرف ذالفقاری از شازند به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در گروه ایستاده نیز مهین طاهری از هیئت جانبازان، آزاده حمزلویی از هیئت بیماران خاص و صدیقه صفری از بیماران خاص مقام‌های برتر را به خود اختصاص دادند.  
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول