اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال با رقبای گروه نخست مقدماتی؛

ترکیب تیم قم در بدمینتون بانوان کشور مشخص شد

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم بدمینتون بانوان هیئت قم در مسابقات مرحله دوم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مشخص شد.

ترکیب تیم قم در بدمینتون بانوان کشور مشخص شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال بانوان بدمینتون باز استان قم در حالی برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند که در گروه نخست رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور برای صعود به لیگ برتر با رقبای مطرحی همگروه هستند.
این در حالی است که مسابقات امسال بدمینتون بانوان لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در دو گروه مقدماتی برگزار می‌شود و رقابت تیم‌های گروهی که در آن تیم بدمینتون بانوان قم حضور دارد، در مرحله نخست در سالن اختصاصی بدمینتون مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران به انجام رسید.
بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون، دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور در دو گروه اول و دوم برگزار می‌شود که پس از برگزاری دیدارهای رفت گروه دوم، تیم‌های گروه نخست در ورزشگاه شهید شیرودی به مصاف هم رفتند.
این در حالی است که در گروه نخست از مسابقات این فصل لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور، علاوه بر تیم بانوان هیئت بدمینتون استان قم، تیم‌های بدمینتون شیروی یک تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز حضور دارند.
برای برگزاری مرحله دوم پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت بدمینتون استان قم روز پنجشنبه هفتم دی ماه به عنوان ورود تیم‌های در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه تیم‌های شرکت کننده روز جمعه هشتم دی در تالار فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.
تیم بدمینتون بانوان هیئت قم این روزها با ترکیب سمیرا حقیقی، فائزه نعمتی، ساناز پیرمرادی، شادی رحمتی، سارا حسینی، ملیکا محمودی‌راد، سودابه تقی‌زاده مشغول تمرینات آماده سازی خود است و آزاد ترکمنی به عنوان مربی و معصومه پیر مرادی به عنوان سرپرست در کنار این تیم حضور دارند.
این رقابت‌ها در مرحله نخست از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و در گروهی که تیم بانوان هیئت بدمینتون استان قم حضور دارد با توجه به اینکه تیم‌های مطرحی همگروه این تیم هستند، بانوان بدمینتون باز قمی در گام نخست نتایج خوبی کسب نکردند.
در هر سه مسابقه از دور نخست مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور در گروه نخست مقدماتی، تیم بدمینتون بانوان قم در مقابل رقبای خود نتیجه را واگذار کرد تا شانس صعود به مرحله بعد را در مراحل بعدی بیابد.
از سوی دیگر هفته گذشته سه تیم حاضر در  گروه دوم پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور در سالن حجاب مجتمع داراب شهر ساری به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم‌های پیشگامان قرچک، کلوا مازندران و میرود تهران با کسب 9، 4 و 2 امتیاز در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول