اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجه‌باشی خبر داد:

حضور بانوان بدمینتون‌باز قمی در لیگ دسته اول

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از حضور تیم بدمینتون بانوان قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور بانوان بدمینتون‌باز قمی در لیگ دسته اول
علی پنجه باشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امسال هر دو تیم مردان و بانوان قم برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرده‌اند و برای کسب جواز صعود به لیگ برتر تلاش خواهند کرد.
وی با بیان اینکه ابتدا مسابقات لیگ دسته اول بانوان برگزار می‌شود، اضافه کرد: تیم‌های حاضر در مسابقات این فصل لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور در دو گروه مقدماتی تلاش خود برای صعود به لیگ برتر را از روزهای پایانی هفته آینده آغاز می‌کنند.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بدمینتون، تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور از روز جمعه آینده در ساری به مصاف یکدیگر می‌روند.
وی یاد آور شد: در واقع دور رفت از مرحله گروهی پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون بانوان در دو گروه برگزار می‌شود که تیم بانوان هیئت بدمینتون استان قم در گروه نخست این مرحله با رقبای خود برای کسب جواز صعود مسابقه می‌دهد.
پنجه باشی با اشاره به تیم‌های حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی پیکارهای این فصل لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور افزود: تیم‌های شیروی تهران(الف)، فولاد مبارکه سپاهان و هیئت بدمینتون قم سه تیم حاضر در این گروه هستند.
وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری بازی‌های این گروه خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده، تیم‌های حاضر در گروه نخست مقدماتی بدمینتون بانوان دسته اول کشور روزهای جمعه و شنبه آینده یعنی هجدهم و نوزدهم آذر ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم همچنین به تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی بدمینتون بانوان دسته اول باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: در این گروه نیز تیم‌های بدمینتون بانوان پیشگامان قرچک، میرود تهران و کلوا مازندران حضور دارند.
وی با بیان اینکه مسابقات گروه دوم در حال برگزاری است، اظهار داشت: سه تیم حاضر در این گروه نیز بازی‌های خود را برای کسب مجوز صعود به مرحله دوم در حال حاضر در سالن حجاب مجتمع مرحوم داراب شهر ساری به انجام می‌رسانند.
پنجه باشی همچنین از برگزاری پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: امسال تیم با انگیزه و آماده بدمینتون مردان قم با ترکیبی از بهترین‌های این رشته که از جوانان مستعد و توانای بدمینتون هستند در لیگ شرکت می‌کند.
وی افزود: تمرینات هر دو تیم مردان و بانوان تکواندو قم در تالار بدمینتون مرحوم فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم همه روزه در حال برگزاری است تا دو تیم با آمادگی مطلوب در این رقابت‌ها به مصاف حریفان بروند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول