اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چمنیان در گفت‌وگو با فارس:

تیم شهرداری یاسوج لیاقت حضور در فینال جام حذفی را دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که از کنار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج آرزوی موفقیت تیم سابق خود را دارم، گفت: تیم شهرداری یاسوج لیاقت حضور در فینال جام حذفی را دارد.

تیم شهرداری یاسوج لیاقت حضور در فینال جام حذفی را دارد
عباس چمنیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهر یاسوج که در این مدت اندک خدمتگزاری در خدمت آن‌ها بودم قدردانی کرده و وظیفه خود می‌دانم که از همه هواداران این تیم به دلیل برخی کمی‌ها و کاستی‌ها عذرخواهی کنم.
سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج ابراز داشت: این تیم شخصیت بالایی برای موفقیت در فوتبال کشور دارد و با اندک توجه بیشتر می‌تواند حرف‌های بیشتری برای گفتن در این عرصه داشته باشد.
چمنیان با بیان این‌که اخلاق از ورزش جدا نیست، تصریح کرد: معتقدیم که نباید اخلاق را فدای مدال و جام کرد چرا که آن‌چه می‌ماند صداقت و راستی در گفتار و کردار است.
سرمربی سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اشاره به این‌که این تیم می‌تواند در بازی با استقلال در چارچوب جام حذفی و در تهران نیز موفق عمل کند، عنوان کرد: ما نیز به نوبه خود از جوار بارگاه رضوی برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج در مقابل استقلال تهران در جام حذفی فوتبال کشور دعا کرده و آرزوی موفقیت این تیم را داریم.
چمنیان در ادامه گفت: هر چند گلایه‌هایی نیز در این زمینه وجود دارد، ولی آن‌ها را در موقع مقتضی و پس از بازی با استقلال تهران به سمع و نظر هواداران این تیم خواهیم رساند، چرا که معتقدیم نباید اجازه داد حاشیه‌ها بر روند رو به رشد کنونی تیم فوتبال شهرداری یاسوج تاثیر بگذارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول