اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر ساری:

40 هزار پرونده شهرداری ساری در کمیسیون ماده100 ممیزی نشد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای اسلامی شهر ساری گفت: 40 هزار پرونده شهرداری ساری در کمیسیون ماده100 ممیزی نشد.

40 هزار پرونده شهرداری ساری در کمیسیون ماده100 ممیزی نشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در جمع رسانه‌های گروهی گفت: مشکلات شهر را باید به نواقصی که در طرح تفصیلی شهر وجود دارد مربوط دانست.
وی افزود: محدودیت زمین و اعتبار برای تملک از دیگر مشکلات شهر است.
آقامیری یادآورشد: به دلیل ضوابط نادرستی که در طرح تفصیلی شهر وجود دارد در حق برخی از شهروندان در مناطق مختلف اجحاف شده است.
وی با بیان اینکه عدم همکاری مردم نسبت به تملک زمین و اجرای طرح‌های توسعه‌ای شهری از مهم‌ترین عوامل در اجرای طرح‌های عمرانی است، گفت: طرح‌های عمرانی شهر ساری نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولان ارشد استان است.
این عضو شورای اسلامی شهر ساری نبود سرمایه‌گذاران قوی را در مرکز استان عاملی برای عدم فعالیت‌های گسترده دانست و ابراز داشت: مسئولان ارشد استان به دلیل رغبت و میل باطنی به شهرهای خود سرمایه‌گذاران را به شهرهای غرب استان مازندران هدایت می‌کنند.  
وی با بیان اینکه در سفر اخیر رئیس جمهور به ساری منابع طبیعی یک هزار و 200 هکتار از اراضی جنگلی را به شهرداری ساری داده است، گفت: این کار اقدام خوبی برای توسعه فضای سبز مرکز مازندران است.
آقامیری اصحاب رسانه را عضو مجازی شورای شهر از سوی مردم دانست و خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر باید داخل قفسه‌ای شیشه‌ای باشند تا بدون حریم، مردم از فعالیت‌های آنان آگاه شوند.
وی پرسشگری را حق قانونی اعضای شورا از شهرداری عنوان کرد و اظهار داشت: با پرسش‌های اخیر من به شهردار، کل شهرداری تکان خورد و روند بهتری را شاهد هستیم.
رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری ابراز داشت: بیش از 50 میلیارد تومان عوارض از سوی شهروندان دریافت نشد، دستگاه‌های اجرایی بیش از 5 میلیارد تومان در بخش عوارض و20 میلیارد تومان نیز در بخش جرایم به شهرداری بدهکار هستند.
وی گفت: 40 هزار پرونده در کمیسیون ماده 100 نیامده و ممیزی نشد، اگر به جای درآمد پایدار به جیب مردم وابسته باشیم درآمد شهرداری کاهش می‌یابد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول