اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت اسدیه:

خروج ذلت‌بار آمریکا از عراق پیروزی جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: خروج ذلت بار آمریکا از عراق سرانجام تلخ تجاوزگری و پیروزی بزرگی برای ملت عراق و جهان اسلام است.

خروج ذلت‌بار آمریکا از عراق پیروزی جهان اسلام است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، مولوی سید احمد عبداللهی ظهر امروز در تجمع مردم شهرستان به مناسبت گرامیداشت 9 دی اظهار داشت: شکست‌های مکرر آمریکا در عرصه‌های مختلف سیاسی، دیپلماسی، اقتصادی و نظامی مبین به آخر خط رسیدن سلطه امپراتوری غرب بر جهان و خط بطلانی بر نظام سرمایه‌داری به شمار می‌رود.
وی به غنیمت گرفته شدن هواپیمای جاسوسی و دستگیری جاسوس ایرانی تبار سیا را برگ ننگین دیگری از سیاست ضد بشری نظام سلطه در نقض حاکمیت ملت‌ها برشمرد و تصریح کرد: خروج نظامیان آمریکایی از عراق یکی از رویدادهایی است که اگرچه اهمیت این موضوع در داخل کشورمان به اندازه کافی تبیین نشده اما یک خروج بی‌سابقه حداقل از زمان جنگ جهانی دوم به بعد است.  
مولوی عبداللهی بصیرت و آگاهی ملت ایران را موجب شکست جریان نفاق در کودتای رنگین مخملی دانست.
وی تأکید کرد: مردم مسلمان ایران زمانی که به نیات شوم سران فتنه پی بردند، فارق از اختلافات و نگرش‌های مختلف سیاسی به میدان آمدند تا حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری در گوش جهانیان فریاد کنند.
امام جمعه اهل سنت اسدیه ثابت کردن زنده بدون راه، یاد و نام خمینی بت شکن در دل مردم ایران از پیر و جوان و نمایش اتحاد ملت را از دیگر اهداف ملت در حماسه 9 دی برشمرد.
مولوی عبداللهی ابراز داشت: آنچه که راهپیمایی 9 دی سال 88 را از دیگر راهپیمایی‌های تاریخ انقلاب متمایز می‌کند اتمام حجت با سران فتنه و اعلام انزجار ملت مسلمان ایران از هتاکین حرمت به ساحت فرزند و سلاله پاک رسول الله است.
امام جمعه اهل سنت اسدیه سرنوشت آمریکا در عراق را تحقق پیش‌بینی هوشمندانه رهبر انقلاب دانست و اضافه کرد: این خروج ذلت‌بار آمریکا به یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های نظامی آمریکا در تاریخ این کشور و هم‌ردیف با جنگ ویتنام تبدیل شده، است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول