اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد:

مسیر دشمن قتلگاه است / کشورهای منطقه همه در نقشه آمریکا هستند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: مسیر دشمن قتلگاه است و اگر فکر می‌کنید با پول نفت و گاز و خرید اسلحه، دل آمریکا و متحدین آمریکا به رحم می‌آید اشتباه می‌کنید، همه شما در نقشه آمریکا هستید.

مسیر دشمن قتلگاه است / کشورهای منطقه همه در نقشه آمریکا هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود احمدی‌نژاد در جمع مردم شهرستان ایلام اظهار کرد: برده‌داران و استعمارگران با شعارهای جدید با هدف تسلط منطقه و نجات رژیم صهیونیستی از سقوط وارد کار شده‌اند.
وی ادامه داد: استعمارگران با کسی دوست نیستند آنها با پول و ثروت و قدرت رفیقند، آنها دوستان خود را فریب داده‌اند و از برخی کشورهای عربی استفاده می‌کنند برای دیگران تا به سودجویی خود دست یابند.
رئیس جمهور اضافه کرد: اکنون اینها با پول و تبلیغات  دارند برخی‌ها را تحت فشار قرار می‌دهند به محض تضعیف شدن آنان سپس نوبت اینها هم می‌رسد.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: عده‌ای که نه دموکراسی و نه انتخابات دارند دور هم جمع می‌شوند و قطعنامه برای کشور دیگری صادر می‌کنند.
رئیس جمهور گفت: نقشه دشمن را ببینید چگونه از برخی استفاده می‌کند و بعد نوبت همه آنها میرسد، ما به دولت‌های اطراف نصیحت کردیم که به کدام مسیر حرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: مسیر دشمن قتلگاه است زدن شما از سوی آمریکا کاری ندارد اگر می‌خواهید بمانید راهش همکاری با آمریکا و پیروان آنها نیست بلکه باید به راه خدا و پیامبر خدا برگردید و در کنار مردم خود به مردم احترام بگذارید.
این مسئول اضافه کرد: اگر فکر می‌کنید پول نفت و گاز را به آمریکا بدهید و اسلحه بخرید و دل آمریکا و متحدین آمریکا به رحم می‌آید اشتباه می‌کنید همه شما در نقشه آمریکا هستید.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: از ملت ایران یاد بگیرید ملتی شجاع، مومن و مجاهد که 32 سال ایستاده و از آرمان‌های خود با اتکا به خدا و پیامبر و اهل بیت دفاع
می‌کند.
رئیس جمهور گفت: دولت آمریکا شما 32 سال علیه ملت ایران بودید، دستاورد شما چیست، خیال کردید با استفاده از اهرم‌ها در دست فشار می‌آورید.
وی ادامه داد: دوستی با ملت ایران تنها راه شماست، بدانید این ملت در برابر زیاده خواهی‌های شما عقب نشینی نمی‌کند.
انتهای پیام/ر10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول