اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهدیشهر:

کنترل هواپیمای جاسوسی آمریکایی یک معجزه بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهدیشهر گفت: به زمین نشاندن هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریکا توسط فرزندان انقلاب یک معجزه بود.

کنترل هواپیمای جاسوسی آمریکایی یک معجزه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر،‌ حجت‏الاسلام محمد بارانی عصر امروز در جمع شماری از مردم و مسئولان، افتخارات بزرگ فرزندان انقلاب به زمین نشاندن هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را که از مجهزترین هواپیمای جاسوسی آمریکا بود، یک معجزه نامید.
وی گفت: این هواپیمای مدرن جاسوسی آمریکا مجهز به دوربین‏های پیشرفته بود و اگر به خاک ایران وارد می‏شد؛ می‏توانست چند روز از مراکز هسته‏ای ایران فیلمبرداری کند اما فرزندان این انقلاب و رهبری توانستند سیلی محکمی را به اوباما و ایادی او بزنند و هواپیما را به زمین بنشانند.
امام جمعه مهدیشهر گفت: این هواپیما با ‌گلوله‏ به زمین ننشست؛ بلکه با جنگ سایبری به زمین نشست که برای آنان این موضوع بسیار خطرناک بوده و آمریکایی‏ها را گیج کرده است.
وی گفت: آنان نگران این هستند که ایران از این هواپیما کپی‏برداری کند و بهتر از آن را به دست آورد که قطعاً جوانان و متخصصان ما این کار را خواهند کرد و سیلی دیگری را به گوش آمریکا خواهند زد.
امام جمعه مهدیشهر گفت: اوباما خیلی وقیحانه و مفتضحانه و با خفت و خواری از ایران درخواست استرداد این هواپیما را کرد؛ اما ایران باید از دست او از سازمان بین‏الملل شکایت کند، گرچه امیدی به سازمان ملل نیست اما این هواپیما هم هیچ‏گاه نباید به آنان برگردانده شود.
بارانی گفت: این ملت و رهبری جز خدا در کره زمین هیچ هدفی را نخواهد داشت و جمهوری اسلامی یک روزی این پرچم را به امام زمان (عج) می‏سپارد.
انتهای پیام/ش
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول