اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکمیلی/ احمدی‌ نژاد در ایلام:

استعمارگران با کسی دوستی ندارند / کشورهای منطقه همه در نقشه آمریکا هستند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در جمع مردم ایلام گفت: کشورهای منطقه همه در نقشه آمریکا هستند و استعمارگران با پول و فریب از برخی کشورهای عربی سوء استفاده می‌کنند اما نوبت آنها هم می‌رسد.

استعمارگران با کسی دوستی ندارند / کشورهای منطقه همه در نقشه آمریکا هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز در جمع مردم ایلام اظهار کرد: ایلامیان مردمانی نجیب، عاشق اهل بیت، پرکار و پرتلاش هستند، سلام و درود خدا بر مردم ایلام و نیاکان پاک آنان باد.
وی ادامه داد: سلام خدا بر شهیدان و جانبازان، آزادگان و ایثارگران، کشاورزان، دامداران، عشایر، کارگران، کسبه و کارمندان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان ایلامی، جوانان و دختران عفیف و پسران غیرتمند ایلامی باد.
رئیس جمهور اضافه کرد: هدف همه انبیای الهی هدایت انسان‌ها بوده است، قرآن انسان‌ها را به سمت بهترین راه هدایت می‌کند.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: پیامبر اسلام هدایت به حق و خدا و صراط مستقیم می‌کند، او دعوت‌کننده به سوی خداست.
رئیس جمهور عنوان کرد: زندگی امام حسین(ع) را ببینید سراسر زندگی او هدایت و دعوت است.
وی ادامه داد: امام حسین(ع) وقتی که دید حاکمیت از مسیر عدالت از مسیر خدا و پیامبر و قرآن و مسیر حقیقی به خدا منحرف شده و با مردم فاصله گرفته، از حق فاصله گرفت و تقوا و خداداری و ایمان به خدا ملاک نیست، تبعیض و اصراف و خودخواهی حاکم شده و معیار برتری تقوا نیست، ظلم همه‌گیر شده، امام قیام کرد برای دعوت مردم به عدالت.
رئیس جمهور اضافه کرد: امام حسین بالاترین امر به معروف را انجام داد و اگر حکومتی از ‌علی و خدا فاصله بگیرد، فساد جامعه را پر می‌کند.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: حکومتی که از جنس علوی و نبوی نباشد، عاشق مردم و پایبند توحید نباشد، جامعه را به فساد می‌کشد.
‌رئیس جمهور گفت: در چنین جامعه‌ای فساد اخلاقی، و نابسامانی گسترش می‌یابد و امام حسین وقتی دید حکومت از مرز پیامبر و حضرت علی عبور کرده و به جای نیروها و انسان‌های علوی انسان‌های یزید و امثال یزید در جامعه حاکم شده است و آنها همه مردم را منحرف می‌کنند، پرچم امر به معروف و نهی از منکر را برای هدایت مردم برافراشت.
وی اضافه کرد: بالاترین امر به معروف مقابله با حاکمان جبار، خودخواه و غیرمردمی است و امام حسین(ع) راه هدایت و اسلام ناب را راه حکومت پیامبر در برابر بشریت قرار داد.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: امام حسین راه زندگی و آزاد زیستن‌، راه عدالت، عبودیت، کمال و سعادت را در برابر بشریت قرار داد.
رئیس جمهور افزود: امام این راه را در برابر بشریت گشود، ریشه فساد و ظلم را مورد هدف و هجمه قرار داد.
وی خاطر نشان کرد: قدم به قدم حرکت امام حسین(ع)هدایت‌آفرین است و هیچ لحظه‌‌ای را برای هدایت مردم از دست نداد، همه سخن امام هدایت مردم بود.
 
* شورای عالی اشتغال در ایلام تشکیل می‌شود
وی ادامه داد: امیدوارم با جوانان ایلامی، کارآفرینان و... دست به دست هم دهیم و در زمان کوتاه و ایجاد اشتغال ریشه بیکاری از استان ایلام را برکنیم.
رئیس جمهور اضافه کرد: تاکنون طی سه سفر به ایلام آمده‌ام که 238 مصوبه داشته‌ایم، که در مجموع هزار و 215 پروژه به دنبال داشته است.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: از این مصوبات 114 مصوبه 464 پروژه عملیاتی شده، 74 مصوبه در دست اقدام است و 429 پروژه در حال اجراست.
رئیس جمهور گفت: برخی از پروژه‌ها از سرعت بالا و خوبی برخوردارند، برخی موانعی دارد که بر طرف می‌شود که مجموع این نوع مصوبات 50 مصوبه یعنی 318 پروژه است که تاکنون در این زمینه اقدامی نشده است.
وی ادامه داد: در جلسه دولت مصوباتی که اجرا نشده را بررسی می‌کنیم و موانع را برطرف کرده و بعد سراغ مصوباتی که سرعت کم دارند، می‌رویم.
احمدی‌نژاد اضافه کرد: امیدوارم مصوبات دولت سبب رضایت و شادکامی مردم استان ایلام شود.
وی تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن ایلام از سال آینده خواهد بود، مصوبات و مطالعات آن تمام شده و در سال 91 بودجه می‌گذاریم.

دهک‌های نهم و دهم یارانه خود را نگیرند
وی اظهار کرد: طرح تحول اقتصادی به طور کامل اجرا شود من تضمین می‌دهم در سراسر ایران فقیر پیدا نشود.
احمدی‌نژاد ادامه داد: باید اینها را اجرا کنیم اما بیرون و داخل دشمن دارد ما از درآمدهای افراد و دسته‌جات گوناگون خبر داریم باید ثروت عادلانه در کشور توزیع شود.
رئیس جمهور اضافه کرد: در گام اول هدفمندی یارانه‌ها را به طور کامل اجرا خواهیم کرد و این یکی از عوامل برطرف شدن وابستگی کشور به بنزین بود.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: ما برنامه‌ریزی مناسب و دقیقی برای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها داریم چرا که در گام اول عده‌ای مخالف بودند و کارشکنی کردند.
رئیس جمهور گفت: این دسته از آدم‌ها امروز هم شروع کردند به بازگو کردن حرف‌های نادرست، ثروت ملت باید در جیب ملت باشد و هر کس سهم خود را داشته باشد.
وی ادامه داد: یارانه‌ها حق ملت است و باید در جیب مردم باشد و هرکس هر جوری تشخیص دهد خرج کند.
احمدی نژاد تصریح کرد: در گام دوم برنامه داریم، جامعه را به 10 قسمت درآمدی تقسیم کردیم، دهک دهم بیشترین درآمد دارند.
رئیس جمهور گفت: دهک اول هم پایین‌ترین درآمد دارند، احتیاجات فراوان و درآمد ناچیز و در سختی زندگی می‌کنند.
وی ادامه داد: یارانه پرداختی در زندگی دو دهک نهم و دهم تاثیری ندارد، این دو دهک بین 4، 5 و 3 میلیون تومان درآمد دارند.
رئیس جمهور اضافه کرد: از این افراد خواهش می‌کنیم که آن پول را دریافت نکنید تا در طبقات دیگری پرداخت شود.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: دعوت می‌کنیم انصراف دهند و برایشان نامه می‌نویسیم و اجازه دهند این پول در طبقات پایینی جامعه پرداخت شود.

کشورهای منطقه همه در نقشه آمریکا هستند
رئیس جمهور گفت: مسیر دشمن قتلگاه است و اگر فکر می‌کنند با پول نفت و گاز و خرید اسلحه، دل آمریکا و متحدین آمریکا به رحم می‌آید اشتباه می‌کنید، همه شما در نقشه آمریکا هستید.
احمدی نژاد تاکید کرد: برده‌داران و استعمارگران با شعارهای جدید با هدف تسلط منطقه و نجات رژیم صهیونیستی از سقوط وارد کار شده‌اند.
وی ادامه داد: استعمارگران با کسی دوست نیستند آنها با پول و ثروت و قدرت رفیقند، آنها دوستان خود را فریب داده‌اند و از برخی کشورهای عربی استفاده می‌کنند برای دیگران تا به سودجویی خود دست یابند.
رئیس جمهور اضافه کرد: اکنون اینها با پول و تبلیغات دارند برخی‌ها را تحت فشار قرار می‌دهند به محض تضعیف شدن آنان سپس نوبت اینها هم می‌رسد.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: عده‌ای که نه دموکراسی و نه انتخابات دارند دور هم جمع می‌شوند و قطعنامه برای کشور دیگری صادر می‌کنند.
رئیس جمهور گفت: نقشه دشمن را ببینید چگونه از برخی استفاده می‌کند و بعد نوبت همه آنها میرسد، ما به دولت‌های اطراف نصیحت کردیم که به کدام مسیر حرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: مسیر دشمن قتلگاه است زدن شما از سوی آمریکا کاری ندارد اگر می‌خواهید بمانید راهش همکاری با آمریکا و پیروان آنها نیست بلکه باید به راه خدا و پیامبر خدا برگردید و در کنار مردم خود به مردم احترام بگذارید.
این مسئول اضافه کرد: اگر فکر می‌کنید پول نفت و گاز را به آمریکا بدهید و اسلحه بخرید و دل آمریکا و متحدین آمریکا به رحم می‌آید اشتباه می‌کنید همه شما در نقشه آمریکا هستید.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: از ملت ایران یاد بگیرید ملتی شجاع، مومن و مجاهد که 32 سال ایستاده و از آرمان‌های خود با اتکا به خدا و پیامبر و اهل بیت دفاع
می‌کند.
رئیس جمهور گفت: دولت آمریکا شما 32 سال علیه ملت ایران بودید، دستاورد شما چیست، خیال کردید با استفاده از اهرم‌ها در دست فشار می‌آورید.
وی ادامه داد: دوستی با ملت ایران تنها راه شماست، بدانید این ملت در برابر زیاده خواهی‌های شما عقب نشینی نمی‌کند.
انتهای پیام/ج10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول