اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

9 دی مجالی برای تاکید بر اصول انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: حرف اصلی مردم در حماسه 9 دی حرکت مسیر انقلاب در سایه دین و ارزش‌های اسلامی بود.

9 دی مجالی برای تاکید بر اصول انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی در بیانیه‌ای به مناسبت روز نهم دی بیان کرده است: دومین سالروز حماسه نهم دی‌ ماه فرصت تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و نظام جمهوری اسلامی و تجدید عهد و پیمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای است.
وی در ادامه این بیانیه ادامه داده است: نهم دی ماه زمانی از یک روز عادی تقویم برخاست و حماسه‌ای ملی با سایه‌ای فراگیر بر تاریخ ما شد که حماسه آفرینانش تاب صدای طبل فتنه گران را نیاوردند و با خروشی خود جوش و صدای رسا اعلام کردند که مخالفان ولایت مخالفان مکتب حسینی هستند.
عزیزی در این بیانیه می‌افزاید: موج بیداری اسلامی در منطقه، استیصال قدرت‌های استکباری و زوال جریان فتنه، نوید امیدبخشی از آینده نظام جمهوری اسلامی و صدور انقلاب ایران اسلامی به دنیا می‌دهد.
نماینده عالی دولت دراستان در این بیانیه با تاکید بر اهمیت قدرت نرم و معنوی نظام جمهوری اسلامی در دنیا و منطقه، بصیرت و آگاهی مردم ایران را عامل اصلی این توانمندی اعلام کرده و افزوده است:‌ حرکت حول محور ولایت عامل اصلی خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است که هر روز با سناریوی جدیدتری وارد عرصه مبارزه با آزادی‌خواهان جهان و نظام ایران اسلامی می‌شوند.
وی در این بیانیه می‌افزاید: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، کارگشای بن بست‌های بزرگ در مسیر حرکت انقلاب بوده و از هرگونه انحرافی در این راستا پیشگیری کرده است.
استاندار هرمزگان در ادامه این بیانیه گفته است: حرف اصلی مردم در حماسه 9 دی حرکت مسیر انقلاب در سایه دین و ارزش‌های اسلامی و همچنین انجام تحولات کشور در تمام بخش‌ها در راستای اعتقادات مذهبی بود و مردم در این حماسه به یاد ماندنی روی اصول انقلاب و آرمان‌هایی که برای آن انقلاب کردند پافشاری و حرف مردم سال 57 را که همان حرکت بر اساس ارزش‌های دینی است را زدند.
وی در پایان این بیانیه آورده است: مردم ولایت مدار هرمزگان این حافظان خطه نیلگون خلیج فارس و تنگه هرمز برای حفاظت و حراست از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن در راستای عمل به وصیت نامه امام خمینی (ره)، وصایای شهیدان و منویات مقام معظم رهبری آمادگی کامل دارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول