اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

نوکران داخلی استکبار از حماسه 9 دی درس بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت گفت: روز تاریخی 9 دی به نوکران داخلی استکبار نشان داد که در این کشور جایی برای دریوزگی و نوکری دشمن ندارند.

نوکران داخلی استکبار از حماسه 9 دی درس بگیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی عصر امروز در نشست با مسئولان ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی در این شهرستان اظهار داشت: در فتنه 88 که دارای لایه‌های متفاوت و جریان پیچیده‌ای بود برخی از خواص که از گذشته دل‌سوخته نظام بودند در دام این جریان افتادند.
امام جمعه دهدشت افزود: بعد از اینکه دشمن به همراه سران فتنه بحث تقلب در انتخابات را پیش کشیدند بعضی‌ها خواسته یا ناخواسته این بحث را ادامه دادند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن از بیرون به واسطه فتنه‌گران برنامه خود را پیش بردند تا جایی که منجر به حوادث نگران کننده‌ای شد.
حسینی اضافه کرد: جریان فتنه در ادامه توطئه خود با بی‌شرمی قداست نماز جمعه را شکستند و در نهایت کار را به‌جایی رساندند که در روز عاشورا به امام حسین (ع)بی‌حرمتی کردند.
امام جمعه دهدشت با بیان این‌که روز تاریخی 9 دی به نوکران داخلی استکبار نشان داد که در این کشور جایی برای دریوزگی و نوکری دشمن ندارند، ابراز داشت: مردم این بی‌شرمی‌ها را بیش از این تحمل نکردند و با حضور گسترده خود در حماسه 9 دی مشت محکمی به هان مستکبرین و نوکران داخلی آن‌ها زدند.
حسینی در ادامه بیان کرد: هر جا ایمان و حضور بود جبهه حق پیروز می‌شود و در صورت عدم حضور مردم جبهه کفر مسلط خواهد شد که نمونه آن در حادثه عاشورا به عینه مشاهده شد که مردم با ناآگاهی و بی‌بصیرتی اطراف امام حسین (ع) را خالی کردند و موجب آن همه خسران شد.
امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه حضور مردم ایران منجر به پیروزی انقلاب شد و این حضور در صحنه همواره حافظ نظام و انقلاب در حوادث و توطئه‌های مختلف بود، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب دشمنان با جریان ترور، کودتا، جنگ تحمیلی و تحریم‌ها سعی در شکست انقلاب داشتند ولی مردم با حضور در صحنه همواره این توطئه ها را در هم می‌شکستند.
حسینی عنوان کرد: در فتنه 88 دشمن با تمام قوا با همراهی عناصر فتنه علیه نظام به پا خواست ولی این توطئه با تدبیر حکیمانه رهبری و حضور پر رنگ و با بصیرت مردم مانند سایر توطئه ها با شکست رو به‌ رو شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول