اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره:

9 دی اوج اقتدار ملت ایران به منصه ظهور رسید

خبرگزاری فارس: اوج اقتدار ملت ایران و پایبندی به آرمان‌های امام خمینی (ره) 9 دی به منصه ظهور رسید.

9 دی اوج اقتدار ملت ایران به منصه ظهور رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، مجید هاشمی در ششمین جلسه فرهنگ عمومی، اظهار داشت: 9 دی سال 1388 ملت شریف ایران در حرکتی خودجوش و داوطلبانه برای اعلام حمایت خود از رهبری در میدان‌ها حاضر شدند و شعارهای ضد استکباری سر دادند به طوری که در این روز عظمت حکومت مردمی ایران به اثبات رسید.
وی با بیان اینکه جوانان سهم زیادی در خلق این حماسه پرشور به خود اختصاص داده‌اند، تصریح کرد: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و آگاه جامعه همیشه در همه صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور حضور دارند به طوری که حضور توام با ایمان و تعهد آنها به دل دشمنان لرزه می‌اندازد.
این مسئول گفت: شرکت اقشار مختلف مردم در راهپیمایی عظیم 9 دی سال 1388 بار دیگر موجب ناامیدی دشمنان نظام شد به طوری که به ناتوانی و ضعف خود در میدان‌های جنگ نرم مانند جنگ نظامی اعتراف می‌کنند.
هاشمی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان از بصیرتی عمیق برخوردار هستند، تصریح کرد: همه ملت ایران به دلیل داشتن بصیرت و هوشیاری توطئه‌‌های دشمنان را در طول 33 سال گذشته به خوبی شناسایی کردند به طوری که ملت ما که در بی‌ثمر بودن توطئه‌های دشمن ایفای نقش کردند برای این موضوع به خود می‌بالند.
هاشمی به تلاش دشمنان برای رسوخ و نفوذ در ذهن و فکر جوانان اشاره کرد و گفت: دشمن از هر وسیله برای رسوخ در ذهن و فکر جوانان ما استفاده می‌کند ولی با این وجود اقشار مختلف مردم حتی نسل جدید با عنایت به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری همه این توطئه‌ها را شناخته‌اند و همیشه به بهانه‌های مختلف در اعیاد ملی گوناگون پشتیبانی خود را از ولایت فقیه اعلام کرده‌اند.
انتهای پیام/صا20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول