اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

معیار حق و باطل سابقه افراد نیست / موسوی و کروبی مورد غضب دائمی ملت ایران هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:‌ ملت ایران در 9 دی ماه معیار حق و باطل را پایبندی به اصول نظام، نه سابقه افراد فریاد زدند.

معیار حق و باطل سابقه افراد نیست / موسوی و کروبی مورد غضب دائمی ملت ایران هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر عصر امروز در جمع پاسداران ولایتمدار اردبیل اظهار داشت:‌ تشخیص اهل حق و اهل باطل در همراهی کردن آنها و دوام و استمرار اهداف و اندیشه آنها قابل رویت است و نباید مرز حق و باطل را با سابقه افراد بسنجیم.
وی مصداق روشن این تشخیص را مربوط به سران فتنه موسوی و کروبی اعلام کرد و افزود: این افراد که با شعارهای رنگین در حمایت از مردم و دفاع از حق و حقوق آنها و تبعیت از مسیر انقلاب و امام راحل به میدان آمدند با بی‌تقوایی و نداشتن پرهیز از همسویی دشمن مورد غضب مردم قرار گرفته و برای همیشه از صحنه و گردونه این نظام خارج شدند.
کاملی‌فر سخن امام علی (ع) را در مورد راه‌های تشخیص حق و باطل و معیار آن تصریح کرد: ‌اندازه‌گیری مرز حق و باطل با شناسنامه و سابقه و برخی اقدامات گذشته قابل اندازه‌گیری نیست بلکه دینداری و پایبندی به عهد ایمان و تقوا می‌تواند معیاری شایسته برای این امر باشد.
این مسئول خاطر نشان کرد: در 9 دی سال 88 ملت ایران با تعهد به دین و آموزه‌های مکتب انسان‌ساز اسلام به صحنه آمدند و به تمام تعرض‌کنندگان به ساحت مقدس امام حسین (ع) و باورهای مکتبی اعلام کردند که اهل بصیرت بوده و سره را از ناسره تشخیص می‌دهند.
وی اضافه کرد: هر چند در این آشوب دشمن با نقاب و چهره موجه در صحنه حاضر شده بود اما ملت ماهیت آنها را شناخت و با وجود برخی ظاهرسازی‌ها در تبعیت از خط امام، ولایت و شعارهای مطابق با آرمان ملت از صف حق‌جویان جدا شدند و راه به خطا و باطل بردند.
کاملی‌فر اظهارات سخیف میرحسین موسوی را در خداجو اعلام کردن مسببان حادثه تلخ عاشورای سال 88 نشان‌دهنده این جفای به یادماندنی است که انحراف و فتنه و گمراهی می‌تواند در اشکال و ارقام مختلف باشد.
به گزارش فارس،‌ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل ادامه داد: آنهایی که در این حوادث به نفع جریان فتنه سکوت کردند و با این سکوت از آنها حمایت داشتند، باید بدانند که فهم سیاسی و شعور و بصیرت ملت سبب می‌شود تا مرزبندی‌های حقیقی با آنها رخ بنماید.
کاملی‌فر حمایت گروه‌های تروریستی نظیر پژاک، ریگی و رسانه‌های بیگانه را از موسوی و کروبی در برافروختن شعله‌های فتنه یادآور شد و گفت:‌ همه این ابعاد حادثه تلخ و تأسف‌بار عاشورای 88 نشان داد که ملت ایران به هیچ کس به خاطر سابقه و برخی عملکردها میدان تعرض و تهدید را نمی‌دهد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول