اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 آبان جلوه‌ای از مبارزه حق و باطل در طول تاریخ است

خبرگزاری فارس: حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در بیانیه‌ای با گرامیداشت 13 آبان اعلام کرد: 13 آبان جلوه‌ای از مبارزه حق و باطل در طول تاریخ است.

13 آبان جلوه‌ای از مبارزه حق و باطل در طول تاریخ است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در بیانیه‌ای که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شد،‌ آورده است: 13 آبان یادآور سه مقطع بزرگ تاریخ معاصر است، 13 آبان سال 1343 که ملت ما شاهد تبعید مرجع بزرگ شیعیان جهان، حضرت امام خمینی(ره) به جرم دفاع از شرف و استقلال ایران بود، 13 آبان سال 1357 دژخیمان شاه، دانش‌آموزان
مظلوم را به گلوله بستند و در 13 آبان 1358 ملت ما شاهد خروش انقلابی دانشجویان پیرو خط امام(ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بودند تا به سلطه و ستم استکبار جهانی در ایران انقلابی خاتمه دهند.
در این بیانیه آمده است: تسخیر لانه ‌‌جاسوسی‌ در این روز با عظمت یکی‌ از بزرگ‌ترین‌ حرکت‌های‌ ضد استکباری‌ در تاریخ‌ انقلاب‌های‌ مردمی‌ بود که‌ روح‌ خودباوری‌ و استکبارستیزی‌ را بار دیگر در ملت‌ ایران‌ و دیگر ملت‌های‌ محروم‌، متبلور ساخت‌ و اسطوره‌‌ ابرقدرتی‌ آمریکا را برای‌ همیشه‌ در هم‌ شکست‌ و فصل‌ جدیدی‌ از تاریخ‌ انقلاب‌ اسلامی‌ را رقم‌ زد.
این بیانیه آورده است: در واقع تلافی این سه حادثه مهم تاریخی نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران در انتخاب سرنوشت خویش و پایه‌‌گذاری حکومت مردم سالاری دینی به شمار می‌رود.
حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در بیانیه خود آورده است: سیزدهم آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران  و یادآور جهاد مومنان علیه کفر، ظلم و ستم ستمکاران به رهبری شیطان بزرگ آمریکا است.
در ادامه این بیانیه با تاکید بر اینکه 13 آبان فریاد توحید علیه شرک و نفاق است، آمده است: این روز یادآور ماهیت استکباری آمریکا و تبلور همگرایی و وحدت ملی ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه است.
این بیانیه می‌افزاید: درایت و هوشمندی ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی در کنار  هوشیاری و بصیرت مثال زدنی مردم انقلابی و رشید ایران، نه تنها نظام، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و توطئه‌های سهمگین استکباری حفظ کرده بلکه آن را به موتور محرکه و الگوی نافذ و جامعی برای شکل‌گیری نهضت‌ بیداری اسلامی و فراگیر شدن امواج ظلم ستیزی و عدالت خواهی در جای جای عالم مبدل ساخته است.
در بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی آمده است: از آنجا که 13 آبان در فرهنگ ملت بزرگ ایران به نماد استکبار ستیزی مبدل شده، لذا بزرگداشت و زنده نگه داشتن آن امری لازم است.
این بیانیه می‌افزاید: به همین مناسبت حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی از آحاد و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی استان مرکزی، به ویژه نسل بالنده، شاداب و آینده‌ساز، برای حضور پرشور و گسترده در آئین‌ها و مراسم گرامیداشت 13 آبان ماه و روز مبارزه ملی با استکبار جهانی و نمایش تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و شهدای والا‌مقام دعوت به عمل می‌آورد.
این بیانیه خاطرنشان می‌کند: اطمینان داریم در این روز تاریخی، مردم استان مرکزی هم‌پای سایر مردم ایران اسلامی یک بار دیگر در راهپیمایی خود روح همگرایی، همبستگی، وحدت، ‌استکبار ستیزی و پیوند ناگسستنی با ولایت و رهبری را در برابر چشمان جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول