اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی تاکید کرد:

صبغه طولانی تقابل دو جبهه حق و باطل

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه میامی گفت: تقابل دو جبهه حق و باطل صبغه‌ای طولانی دارد و چیز جدیدی نیست.

صبغه طولانی تقابل دو جبهه حق و باطل
یحیی دین‏پرور امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در میامی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از زمان صدر اسلام تاکنون کفر و اسلام در تقابل با یکدیگر بوده‌اند و تا زمانی که حق و باطل است، این تقابل ادامه خواهد داشت اما تاکتیک‏ها و میدان نبردها تغییر خواهد کرد و دشمن ساز و کار و حیله جدیدی را به کار خواهد بست.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه میامی افزود: در دنیای کنونی جنگ سخت پرهزینه، پرهیاهو و مطرود است اما جنگ روانی و نرم بسیار خطرناک‏تر، کم‏هزینه‌تر و بی‌‏سر و صداتر بوده و ابعاد آن بسیار وسیع است.
وی در ادامه گفت‏وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این مورد اضافه کرد: معظم‏له سال‌ها پیش این خطر را با عنوان غارت، تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی متذکر شدند ولی این موضوع جدی گرفته نشد.
دین‏پرور اضافه کرد: دشمن در فکر تغییر میدان جنگ بوده و وظیفه ما این است که تذکرات امام خامنه‏ای را جدی بگیریم و به هوش باشیم تا بتوانیم با آنها مقابله کنیم.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه میامی راهکارهای مقابله با دشمن را این چنین بیان کرد: باید در برابر دشمن برنامه‌ریزی همه جانبه داشته باشیم و با ابزار امروزی و با بصیرت و آگاهی به مقابله با دشمن بپردازیم وگرنه در این جنگ نابرابر قافیه را خواهیم باخت و ضرر و زیان بزرگی خواهیم کرد.
وی در پایان تأکید کرد: تا زمانی که بسیجیان و ملت ایران مطیع ولایت فقیه و مسلح به چراغ بصیرت هستند، هیچ گزندی به انقلاب اسلامی ایران نخواهد رسید.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول