اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل خبر داد؛

اختصاص 800 میلیون ریال تجهیزات به آموزش و پرورش پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: امسال معادل 800 میلیون ریال، تجهیزات و امکانات آموزشی تحویل آموزش و پرورش پارس‌آباد شده است.

اختصاص 800 میلیون ریال تجهیزات به آموزش و پرورش پارس‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، یاور وحدتی‌پور در جلسه شورای آموزش و پرورش پارس‌آباد از تصویب بیش از 37 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی، مقاوم سازی و تخریب و بازسازی و خیران مدرسه‌ساز استان برای ساخت مدرسه، نماز‌‌خانه و سالن ورزشی در شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان در سال جاری خبر داد.
وحدتی‌پور خاطرنشان کرد: امسال معادل ریالی 800 میلیون ریال، تجهیزات و امکانات آموزشی تحویل آموزش و پرورش این شهرستان شده است.
این مسئول تصریح کرد: دو پروژه آموزشی از محل اعتبارات بنیاد برکت وابسته به دفتر مقام معظم رهبری در شهرستان‌های گرمی و پارس‌آباد در حال ساخت است.
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل با بیان اینکه در اجرای دستور استاندار اردبیل تا تکمیل پروژ‌ه‌های نیمه تمام، طرح‌های جدیدی اجرا نخواهد شد، تصریح کرد: هیچ مدرسه‌ای بدون تکمیل محوطه، آسفالت و فضای سبز افتتاح نخواهد شد.
وحدتی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز عملیات احداث استخر آموزش شنا و بهره‌برداری از طرح ملی مدرسه  شبانه‌روزی پارس‌آباد در دهه فجر امسال خبر داد.
این مسئول اظهار داشت: با افتتاح مدارس در حال ساخت، مشکل کمبود فضای آموزشی در این شهرستان تا حدود زیادی برطرف می‌شود.
وی با اشاره به بحث هوشمند‌ سازی مدارس ابراز داشت: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، استان اردبیل در بحث هوشمند سازی مدارس، از نظر تهیه تجهیزات و وسایل آموزشی، در بین استان‌های شمال‌غرب کشور پیشرو است.
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل هوشمند سازی مدارس را یک شاهکار بزرگ در نظام آموزش و پرورش خواند و ابراز داشت: با هوشمند سازی مدرسه‌ها، انقلاب عظیمی در حوزه نظام آموزشی کشور رخ خواهد داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مدرسه‌سازی صدقه جاریه و کاری مقدس و خداپسندانه است، خاطرنشان کرد: به طور میانگین در هر 25 روز یک فرد خیر، به جمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل اضافه می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول