اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خدابنده خبر داد

کسب رتبه نخست آموزش و پرورش خدابنده در زمینه پژوهش

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خدابنده از کسب رتبه نخست آموزش و پرورش خدابنده در زمینه پژوهش خبر داد.

کسب رتبه نخست آموزش و پرورش خدابنده در زمینه پژوهش
‌به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، مقصود ذوالقدر عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خدابنده گزارشی از فعالیت‌های انجام یافته را تشریح کرد.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش خدابنده با توجه به برنامه‌های تحول بنیادین اقدامات لازم در زمینه هوشمند‌سازی مدارس‌، نهضت قرآنی طرح نور و نظام آموزشی را آغاز کرده ‌که امید است با همکاری مجریان، این طرح‌ها به نحو احسن تحقق یابد.
مدیر آموزش و پرورش خدابنده از کسب رتبه نخست استان در زمینه پژوهش خبر داد و افزود: درصد بالای قبولی مقطع متوسطه از افتخارات این اداره در سال جاری محسوب می‌شود.
‌وی یادآور شد: موفقیت‌های آموزش و پرورش شهرستان با همکاری و تلاش دبیران و کارشناسان به دست آمده است.
ذوالقدر با بیان اهمیت پژوهش و تحقیق در زمینه علم‌آموزی از دانش‌آموزان خواست با راهنمایی دبیران و معلمان در این زمینه کوشا باشند.
وی به تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام یافته در‌ ا‌ین زمینه اشاره کرد و افزود: استعدادهای دانش‌آموزان بسیار بالا‌ست که باید خلاقیت‌های آنان شکوفا شود تا با تحقیق‌، پژوهش و ابتکار شاهد تولید علم و فناوری باشیم.
مدیر آموزش و پرورش خدابنده با بیان روند رو به گسترش و انفجار اطلاعات و توسعه علوم و فنون در قرن اخیر اظهارداشت: باید با تلاش مضاعف و بهره‌گیری از تجارب از این فعالیت‌ها عقب نمانیم و اندوخته‌های خود را به جهانیان صادر کنیم، چرا که ایرانی می‌تواند به قلل والای علم دست یابد.
وی از برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش در شهرستان خدابنده خبر داد و بیان داشت: در این هفته از دانش‌آموزان فعال و منتخب طرح‌های پژوهشی آموزش و پرورش خدابنده تقدیر شد.
فرماندار شهرستان خدابنده نیز در این جلسه به لزوم همکاری ادارات در زمینه هوشمند‌سازی مدارس و پرداخت قبوض مصارف انرژی مدارس مطابق با دستورالعمل‌های صادره تاکید کرد.
گفتنی است، جلسه شورای آموزش و پرورش خدابنده  به ریاست نورالدین رفیعی فرماندار شهرستان خدابنده و با حضور اعضا در سالن جلسات ادره آموزش و پرورش خدابنده برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول