اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

دشمنان از موفقیت‌های نظام اسلامی عصبانی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: دشمنان از موفقیت‌های نظام اسلامی عصبانی هستند.

دشمنان از موفقیت‌های نظام اسلامی عصبانی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در آیین بزرگداشت نهم دی در برازجان اظهار داشت: نظام اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و شهدا و رزمندگان موجبات این افتخارآفرینی را فراهم کرده‌اند.
وی افزود: دشمنان از موفقیت‌های نظام اسلامی عصبانی هستند و به همین دلیل بر علیه این نظام توطئه می‌کنند.
فرماندار دشتستان با اشاره به اتفاقات بعد از انتخابات 88 خاطرنشان کرد:: جریان فتنه و نفاق در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفت و برای براندازی نظام از همه توان خود بهره گرفتند که حضور حماسی مردم در روز 9دی سال 88 مانند سیل خروشان بنیان آنها را کند و از صحنه بیرون راند.
خسروی تصریح کرد: دشمنان هیچ وقت ساکت نمی‌نشینند و در واقع دشمنان انقلاب اسلامی حرکتشان را تا آنجایی که احساس کنند که نظام جمهوری اسلامی را به زیر بکشاند، ادامه خواهند داد.
وی افزود: در حماسه نهم دی آگاهی و بصیرت عمومی با رهبری مقام عظمای ولایت و به برکت حضور حماسی و بی‌نظیر مردم شکل گرفت و در تاریخ ماندگار شد. 
فرماندار دشتستان یادآورشد: در جریان فتنه 88 تیم‌های اعزامی منافقین، آمریکا و رسانه‌های غربی از همه توان و ظرفیت خود استفاده کردند و سرمایه‌گذاری کلانی انجام دادند که البته در برابر اراده ملت ناکام شدند و هنوز هم در شوک حرکت مردم در نهم دی قرار دارند.
خسروی گفت: دشمن امروز هم با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در صدد تضعیف اعتقادات مردم و منحرف کردن جوانان است که باید هوشیار باشیم و راه را بر دشمنان ناهموار کنیم.
وی بیان کرد: امروز باید با بصیرت‌بخشی به جوانان و تبعیت از مقام عظمای ولایت در برابر دشمنان بایستیم و باید توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
فرماندار دشتستان عنوان کرد: امروز بیداری اسلامی با تاسی از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته و دشمنان از تاثیرات انقلاب اسلامی بر کشورهای منطقه واهمه دارند که این امر نشان دهنده اهمیت نظام اسلامی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول