اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان:

ملت 9 دی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان گفت: ملت بادرایت و بصیر ایران و در رأس آنها وجود امام شجاع، ‌مدبر و بصیر در 9 دی به صحنه آمدند و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب کردند.

ملت 9 دی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی نوروزی پیش از ظهر امروز در همایش تبیین واقعه حماسه ماندگار‌ 9 دی ویژه مربیان پرورشی ناحیه دو آموزش و پرورش کرمان اظهار داشت: 9 دی سال 88، امت عاشورایی و ولایتمدار ایران با حرکتی خودجوش و ایمانی خود، آب سردی بر روی آتش فتنه‌گران ریختند.
وی بیان داشت: این حضور ملت توطئه عظیمی را که دنباله آن به یزدیان عصر امام حسین (ع) متصل بود، ناکام گذاشت.
نوروزی افزود: بعد از انتخابات دشمن با تمام عِده و عُده در صحنه حاضر شد و اِبایی هم نداشت که از جریان‌ها حمایت کند.
وی تصریح کرد: یک عده عوامل فریب خورده و معلوم‌الحال نیز در داخل با آنها همراه شدند تا موجی ایجاد کنند و با شعار حق‌طلبی انقلابی به پا کنند.
نوروزی خاطرنشان کرد: کار را به جایی رساندند که در روز عاشورا نیز حرمت‌ شکستند و امیدوار بودند که حرکت آنها به نتیجه می‌رسد و با تمام وجود برای هدف استکبار حرکت کردند.
وی تصریح کرد: اما ملت با درایت و بصیر ایران و در رأس آنها وجود امام شجاع، ‌مدبر و بصیر به صحنه آمدند و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب کردند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان گفت: پیام 9 دی این است که اگر می‌خواهیم دین و اسلام در کشور و جهان استقرار یابد و از زیر بار ستم نجات یابیم، باید با ولایت همراه شد.
نوروزی جدایی از ولایت را آسیب عنوان کرد و اذعان داشت: عامل انحراف زمان امام حسین (ع) بی‌بصیرتی مردم بود و موجب حادثه دردمند تاریخ اسلام شد.
وی ابراز داشت: خیلی‌ها اهل مسجد بوده و دوران حکومت امام علی (ع) را درک کرده بودند، اما چرا امام حسین (ع) تنها ماند و یز‌ید توانست بر مردم حاکم شود، این‌ها از ولایت و امامت جدا شدند و حرف اسلام را درک نکردند.
نوروزی تصریح کرد: امت سلحشور ما همواره ثابت کردند که همیشه با ولایت هستند و از آن دفاع و جان خود را فدا می‌کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول