اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

حرکت دشمنان با اشاره رهبری خنثی شده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تمام حرکت‌های دشمنان ما با یک ایما و اشاره مقام معظم رهبری و موضع‌گیری مستحکم آن حضرت خنثی شده است.

حرکت دشمنان با اشاره رهبری خنثی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ بصیرت میثاق با ولایت در اردبیل اظهار داشت: نقش مردم ما در حادثه 9 دی ماه نقش برجسته‌ای است و همانگونه که امام راحل بر نقش و جایگاه بی‌بدیل ملت در تمام عرصه‌ها تاکید داشته است بعد از هشت ما آشوب و فتنه معاندان نظام این حضور مردم بود که خط بطلان بر سایه شوم آنها کشید.
وی نقش برجسته مردم را در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و واقعه 22 بهمن سال 57 و 10 فروردین سال 58 در یک رفراندوم بی‌نظیر در تثبیت ارکان نظام اسلامی یادآور شد و بیان داشت: در فاصله کمتر از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل با تکیه بر نقش و حضور مردم قالب این نظام را به رفراندوم گذاشت تا دنیا بفهمد که در سخت‌ترین شرایط نقش مردم در روند انقلاب اسلامی پا بر جا و ماندگار است.
این مسئول اضافه کرد: در سال 60 و در اوضاع به هم ریخته حرکت منافقان و ترور رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس قوه قضائیه امام (ره) بر نقش مردم در صحنه انتخابات و اهمیت حضور آنها تاکید کرده و به سراغ اراده و باور مردم رفته است تا انتخاب آنها را بر همه انتخابات ترجیح دهد.
کاملی‌فر گفت: امام راحل به خوبی فهمیده بود که کلید حل مشکلات این نظام در دست مردم است و این حضور و پشتیبانی آنهاست که می‌تواند دشمن را به زانو درآورد.
وی حماسه 9 دی را برگ دیگری از افتخارات حضور مردم در صحنه برشمرد و اضافه کرد: حماسه عظیم 9 دی ماه فتنه‌ها را خاموش و صلابت و عزم مردم را در دفاع از کیان انقلاب و اصول اسلامی نشان داد به گونه‌ای که امام راحل بارها در سخنرانی‌های خود مردم ایران را برتر از مردم عصر پیامبر(ص) و دوران علی(ع) اعلام کرده بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش فتنه‌گران در زیر سوال بردن سلامت انتخابات در سال 88 و تلاش در مدیریت یک بحران تاثیرگذار در حق ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با مدیریت هوشمندانه خود هشت ماه تلاش فتنه‌گران را در سنگرهای مختلف خنثی کرد و در کنار مدیریت شایسته رهبر معظم انقلاب این نقش و حضور مردم بود که به تمام این فجایع پایان داد.
کاملی‌فر با برشمردن برخی از تلاش‌های صادقانه در آن مقطع و حتی دعوت از گروه‌ها و احزاب مختلف برای هم‌اندیشی بیشتر در حوزه انتخابات و ادعاهای مطرح شده تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب هرگز زیر بار بدعت غلط ابطال انتخابات نرفت و با احترام به رای و نظر مردم بر سلامت انتخابات تاکید کرد.
وی گفت: فتنه‌گران با وارد آمدن فشارهای متعدد و پیچیده سعی کردند حتی امور جاری کشور را به تاخیر و تعطیل بکشانند اما با وجود برخی انحراف خواص روند جاری کشور با مدیریت و درایت مقام معظم رهبری ادامه یافت و دشمن به حقیقت و حقانیت جایگاه ولایت و غیر قابل نفوذ بودن این سد آهنی اعتراف کرد چرا که ملت ایران با حرمت و موضع‌گیری مقام معظم رهبری و ایما و اشاره آن حضرت حاضر بودند جان خود را نیز تقدیم نظام کرده و از حقانیت انقلاب اسلامی دفاع کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول