اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان:

هدف اصلی دشمنان براندازی نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: هدف اصلی دشمنان در هر حرکتی که آغازگر بوده برای براندازی نظام اسلامی شکل گرفته است.

هدف اصلی دشمنان براندازی نظام اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی که با تجمع دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در مقابل نمازخانه این دانشگاه همراه بود، اظهار داشت: مستکبران سعی دارند تا با تحریف فرهنگ عاشورایی و جنگ نرم نظام اسلامی را به یغما ببرند.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی به دنبال این است که نام و فکر امام خمینی (ره) را از اذهان مردم پاک کند اما به لطف الهی هر چه دشمن تلاش کرده، عکس آن صورت گرفته است.
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان ضمن افشای نقشه معاندان و عوامل بیگانه در قضیه انتخابات که پیرامون پیام حماسه 9 دی‌ماه است، افزود: دشمنان از هر حربه‎ای برای حضور حداقلی مردم در انتخابات استفاده می‎کنند اما مردم ما از هر آزمونی که پای ارزش‎ها، اعتقادات، ولایت‎پذیری و حفظ این انقلاب بوده، سربلند و پیروز بیرون آمده است و اکنون نیز با حضور حداکثری خود پای صندوق‎های رای، بار دیگر دشمنان را ناکام خواهند کرد.
قندهاری ابراز داشت: در سال 1388 مردم ایران بیش از 86 درصد برای انتخابات ریاست جمهوری به پای صندوق‎های رای رفتند و این برگ برنده نظام الهی ما بود و به همه جهانیان ثابت کرد که هیچ احدی نمی‌تواند در مقابل این ملت حماسه آفرین ایستادگی کند.
وی عنوان کرد: 9 دی تمام شیطنت‎هایی که بعد از پیروزی انقلاب رخ داد آن فتنه خلع مسلمان، عرب، ترکمن، درگیری‎های داخلی، ترورهای منافقان و به دنبال آن قضیه لیبرال‎ها، گروهک‎ها، جنگ ‎تحمیلی که تمامی این فتنه‎ها جمع شد و به فتنه عمیق 1388 ابراز وجود کرد که به لطف خدا و تدبیر مقام معظم رهبری این فتنه نیز همانند دیگر فتنه‎ها خنثی شد.
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان بر حضور دانشجویان در انتخابات پیشرو تاکید کرد و گفت: دانشجویان همواره باید با هوشیاری و بصیرت یک قدم جلوتر از همه در میدان باشند.
انتهای پیام/ح20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول