اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

18 نامزد در حوزه انتخابیه خرم‌آباد ثبت نام کرده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: تا پایان چهارمین روز کار ثبت نام داوطلبان، شمار ثبت نام کنندگان حوزه انتخابیه خرم‌آباد وچگنی از 14نفر به 18 نفر افزایش یافت.

18 نامزد در حوزه انتخابیه خرم‌آباد ثبت نام کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص روند نام‌نویسی از داوطلبان نمایندگان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: این روند به صورت تدریجی در فضایی آرام و مطمئن در حال انجام است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر کار نام نویسی از متقاضیان با دقت توسط متصدیان و کارشناس این حوزه انتخابیه انجام می‌شود، اظهار داشت: هیچ مشکلی در روند ثبت نام داوطلبان وجود ندارد و اقدامات لازم برای ادامه روند در نظر گرفته شده است.
ولی‌پوری با بیان اینکه تمام کاندیداهای داوطلب که نام نویسی کرده‌اند مرد هستند، گفت: کار ثبت نام داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شنبه سوم دی ماه آغاز شده است و تا روز جمعه 9 دی ماه جاری از ساعت هفت و 30دقیقه تا ساعت 17 عصر در فرمانداری خرم‌آباد ادامه دارد.
وی در ادامه با اشاره به حماسه 9 دی گفت: هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی در 9 دی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
فرماندار شهرستان خرم‌آباد با بیان اینکه 9 دی حماسه‌ای دیگر در زمینه اجرای منویات رهبر معظم انقلاب است، گفت: هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی در 9 دی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
ولی‌پوری برگزاری بزرگداشت 9 دی را یک ضرورت دانست و افزود: بازخوانی این حماسه بزرگ و به یاد ماندنی موجبات بیشتر سربلندی کشور را در برابر دشمنان مهیا می‌کند.
وی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند، که با هوشیاری و بصیرت خود در جهت خنثی کردن توطئه‌های بی‌شمار دشمنان داخلی و خارجی در صحنه‌های مختلف آمادگی دارند.
ولی‌پوری حماسه 9 دی را لبیک سیل خروشان ملت عزیز ایران اسلامی به ندای رهبر فرزانه انقلاب دانست و گفت: قطعاً مردم فهیم و همیشه بیدار ایران اسلامی با بصیرت خود و حمایت از ولی فقیه در تمام صحنه‌ها به خصوص حماسه روز جمعه حضور پیدا می‌کنند.
فرماندار خرم‌آباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه 9 دی یک روز بزرگ و مردمی است و بزرگداشت آن هم باید مردمی باشد، گفت: برگزاری بزرگداشت این روز که در برابر فتنه سال 88 رخ داده است مورد تاکید رهبری فرزانه است و اقشار مختلف مردم نیز با شرکت در حماسه 9 دی دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ادا کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول