اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه بروجرد در جمع خبرنگاران:

6 داوطلب انتخابات مجلس در بروجرد ثبت نام کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه بروجرد گفت: شش داوطلب انتخابات مجلس در بروجرد ثبت نام کرد.

6 داوطلب انتخابات مجلس در بروجرد ثبت نام کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سجاد معین صبح امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد گفت: از آغاز زمان ثبت نام داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون شش داوطلب در این شهرستان ثبت نام کردند.
وی افزود: این داوطلبان از طریق مراجعه به حوزه مستقر در فرمانداری بروجرد و وزارت کشور اقدام به ثبت نام نموده است.
معین با بیان اینکه ،ثبت نام هر نامزد در بیش از یک حوزه انتخابیه موجب لغو کلی شرایط برای داوطلب می‌شود، افزود: افراد واجد شرایط باید با مدارک کامل به حوزه انتخابیه خود مراجعه کنند.
وی سوم تا نهم دی ماه را زمان ثبت نام نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: براساس اطلاعیه ستاد انتخابات وزارت کشور زمان فعالیت فرمانداری‌های اصلی حوزه‌های انتخابیه برای ثبت نام داوطلبان از ساعت 30: 14 به ساعت 17 عصر افزایش یافته است.
فرماندار ویژه بروجرد در ادامه به حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: حماسه 9دی ماه بیانگر وحدت بین امت و امامت بود.
معین یادآورشد: در حماسه 9 دی‌ماه نقش مقام معظم رهبری نقشی بسیار پررنگ و تأثیرگذار بود و حضور مردم و اعتقاد و تبعیت مردم از رهبری در 9 دی‌ماه تحقق پیدا کرد.
وی افزود: نهم دی ماه بیانگر وحدت بین امت و امامت بود و در این روز دشمنان نظام اسلامی از رسیدن به اهداف پوچ خود پس از هشت ماه تلاش و ایجاد توطئه‌های مختلف ناامید شدند.
فرماندار ویژه بروجرد گفت: امسال باید بزرگداشت حماسه 9 دی بسیار باشکوه برگزار شود.
وی در ادامه یادآورشد: در شهرستان بروجرد مردم همیشه در صحنه در کنار هیئت‌های عزادار در این روز تاریخی را در اذهان زنده نگه دارند.
معین با اشاره به انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن هرگز ساکت نخواهد نشست و با شکستی که از حماسه 9 دی خورده بدون شک در عرصه این انتخابات نیز دست به توطئه خواهد زد اما دشمن غافل از آن است که مردم مسیر را شناخته و هرگز دست از اعتقادات و باورهای دینی و اسلامی خود بر نمی‌دارند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول