اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان کار، تعاون و امور اجتماعی خبر داد

ثبت نام 19 هزار زنجانی در سایت مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان کار، تعاون و امور اجتماعی گفت: در 9 ماه سال جاری 19 هزار و 615 نفر در استان زنجان به منظور دریافت تسهیلات مشاغل خانگی ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت نام 19 هزار زنجانی در سایت مشاغل خانگی
فضائل مقدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ثبت نام به منظور دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به دو روش دستی و اینترنتی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 17 هزار و 679 نفر در 9 ماه سال جاری در حوزه مستقل مشاغل خانگی ثبت نام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: 13 هزار و 990 نفر نیز در این حوزه به صورت دستی ثبت‌نام کرده‌اند.
رئیس سازمان کار، تعاون و امور اجتماعی با بیان اینکه یک هزار و 761 نفر از افراد زیر پوشش به صورت اینترنتی در سایت مشاغل خانگی ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: 4 هزار و 668 نفر نیز به صورت دستی ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه در حوزه پشتیبان نیز 150 نفر به صورت دستی و 175 نفر نیز به صورت اینترنتی در سایت مشاغل خانگی ثبت نام کرده‌اند، اضافه کرد: در مجموع در 9 ماه سال جاری 18 هزار و 808 نفر به صورت دستی به منظور استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی ثبت‌نام کرده‌اند.
مقدسی با تاکید بر اینکه در حال حاضر استان زنجان رتبه ششم کشور در ثبت نام و اطلاع‌رسانی در زمینه مشاغل خانگی را دارد، تصریح کرد: تعهد اشتغال در 9 ماه سال جاری 105 درصد عنوان شده است که نسبت به مدت مشابه با سال گذشته پنج درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه در اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان 13 نفر در حوزه پشتیبان در سایت مشاغل خانگی ثبت نام کرده‌اند، اضافه کرد: در حوزه مستقل نیز یک هزار 826 نفر متقاضی دریافت تسهیلات مشاغل خانگی هستند.
رئیس سازمان کار، تعاون و امور اجتماعی با اشاره به اینکه دو نفر در حوزه پشتیبان مشاغل خانگی در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در 9 ماه سال جاری ثبت نام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: 29 نفر نیز در این سازمان در حوزه مستقل ثبت نام کرده‌اند.
وی به ثبت نام 276 نفر در حوزه پشتیبان و مستقل مشاغل خانگی در بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: در بخش بازرگانی نیز 3 هزار و دو متقاضی بهره‌مندی از تسهیلات مشاغل خانگی هستند.
مقدسی اظهار داشت: در 9 ماه سال جاری 40 هزار و 400 فرصت شغلی برای مردم فراهم شده است که در مجموع شهرستان‌ها به 70 درصد از تعهدات خود در این راستا عمل کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه میزان تعهدات اشتغال در شهرستان زنجان 19 هزار و 127 نفر در 9 ماه سال جاری عنوان شده است، ادامه داد: 72 درصد از تعهدات خود را تحقق بخشیده است.
رئیس سازمان کار، تعاون و امور اجتماعی با بیان اینکه شهرستان ابهر 76 درصد از تعهدات خود را در زمینه اشتغال انجام داده است، تصریح کرد: خدابنده 75 درصد، خرم‌دره 70 درصد، ایجرود 60 درصد، طارم 51 درصد و ماهنشان نیز 62 درصد از تعهدات خود را در راستای اشتغالزایی تحقق بخشیده‌اند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول