اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 4 روز مهلت ثبت نام نمایندگی صورت گرفت

ثبت نام 45 نفر در همدان برای کاندیداتوری مجلس نهم

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات همدان گفت: تاکنون 45 نفر در سطح استان به عنوان کاندیدای انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده‌اند.

ثبت نام 45 نفر در همدان برای کاندیداتوری مجلس نهم
مهدی فتحیان نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سپری شدن چهارمین روز از مهلت ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس نهم اظهار کرد: تاکنون 45 نفر در سطح استان همدان برای ثبت نام خود به عنوان کاندیدای انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده‌اند.
وی از ثبت نام دو نفر خانم در حوزه انتخابیه همدان و فامنین خبر داد و افزود: بقیه ثبت‌نام‌کنندگان نیز آقا بوده‌اند که مسن‌ترین آنها با 61 سال از تویسرکان و جوان‌ترین داوطلب نیز با 31 سال از ملایر بوده است.
جانشین ستاد انتخابات استان همدان در ارتباط با آمار ثبت‌نام‌کنندگان امروز ابراز داشت: در مجموع طی چهارمین روز از مهلت ثبت نام برای کاندیداتوری تعداد 16 نفر در سطح استان همدان نسبت به این مهم اقدام کرده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به تفکیک تعداد داوطلبان هر حوزه انتحابیه پرداخت و گفت: در حوزه انتخابیه "همدان، فامنین" پنج نفر، در حوزه انتخابیه "ملایر" سه نفر، در حوزه انتخابیه "بهار و کبودراهنگ" دو نفر، در حوزه انتخابیه "نهاوند" سه نفر، در "تویسرکان" دو نفر و در حوزه انتخابیه "رزن" یک نفر ثبت نام کرده‌اند.
فتحیان نسب خاطرنشان کرد: از لحاظ نوع مدرک تحصیلی نیز در حوزه انتخابیه همدان و فامنین داوطلبان ثبت نامی امروز، دارای دو مدرک تحصیلی دکترا و دو فوق لیسانس بودند که یک نفر نیز از خانواده ایثارگری با مدرک لیسانس اقدام به ثبت نام کرده که مدرک ایشان با شرایط خاص خود فوق لیسانس محسوب می‌شود.
وی در پایان سخنانش گفت: در حوزه انتخابیه ملایر دو فوق لیسانس و یک دکترا، در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ دو دکترا، در حوزه انتخابیه نهاوند سه فوق لیسانس، در تویسرکان دو فوق لیسانسی و در حوزه انتخابیه رزن نیز یک نفر با مدرک فوق لیسانس ثبت نام کرده‌اند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول