اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فردوس خواستار شد

تشکیل کمیته تخصصی پژوهش در فردوس

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی فرماندار فردوس خواستار تشکیل کمیته تخصصی پژوهش در سطح شهرستان شد.

تشکیل کمیته تخصصی پژوهش در فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمد علی جوان ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان فردوس اظهار داشت: نقش مطالعه و پژوهش در زندگی انسان بسیار مؤثر است.
وی شناسایی دانش‌آموزان علاقمند و توانمند و در نهایت آموزش آنان را از گام‌های اصولی و مؤثر در گسترش فرهنگ مطالعه مفید عنوان کرد. 
معاون سیاسی امنیتی فرماندار فردوس با بیان اینکه اکثر موضوعات ارائه شده در پژوهش‌ها، ابتدایی و عمومی است و چندان کارآیی ندارد، خواستار ارائه موضوعات کاربردی و نتیجه بخش‌تر در این زمینه شد. 
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فردوس نیز در این جلسه ضمن اعلام شرح وظایف کمیته نهضت مطالعه مفید، اهتمام در راستای پیشبرد اهداف این کمیته و ارائه ایده‌های نوآورانه در ترویج کتابخوانی را نقطه عطفی در امور فرهنگی جامعه دانست.
علی اسدی ریشه‌یابی و ارائه راهکارهای عملی در مورد ترغیب افراد به کارهای پژوهشی را دغدغه اصلی کتابخانه‌های عمومی عنوان کرد.
وی افزود:‌ در جامعه امروزی با پیشرفت تکنولوژی و روی آوردن افراد به اینترنت نقش کتاب، پژوهش و مطالعه اصولی بسیار کمرنگ شده است.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس نیز با بیان اینکه طرح جابربن حیان از گام‌های اولیه است که با محوریت پژوهش و تحقیق در مدارس ابتدایی آغاز شده است، تصریح کرد: در طرح تحول بنیادی ملی با کاهش ساعات درسی تأکید بر انجام کارهای پژوهشی سرلوحه کار خواهد بود.
حسین وحیدی از راه‌اندازی کمیته پژوهش شهرستان فردوس در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول