اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهش‌سرای علامه طباطبایی مشهد:

پژوهش‌های شهرستانی مظلوم واقع شده است

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهش‌سرای علامه طباطبایی مشهد گفت: پژوهش‌های شهرستانی مظلوم واقع شده است.

پژوهش‌های شهرستانی مظلوم واقع شده است
مریم خموش در حاشیه بازدید از نمایشگاه پژوهش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: امکانات هزینه شده برای نواحی و شهرستان‌ها در نمایشگاه هزینه شده ولی برای پژوهش‌سراها هزینه‌ای لحاظ نشده است.
وی افزود: متاسفانه هیچ هزینه‌ای از معاونت پژوهشی اعطا نشده و نظر کارشناسی تکنولوژی این بوده است که کارهای پژوهش‌سراها را از نواحی و مناطق آموزش و پرورش جدا لحاظ کرده‌اند.
مدیر پژوهش‌سرای علامه طباطبایی مشهد اظهار داشت: تبلیغات محیطی نمایشگاه پژوهش در سطح شهر کمتر از تبلیغات محیطی برای نمایشگاه‌های فصلی و تجاری در نظر گرفته شده بود.
خموش پیشنهاد حضور بخش صنعت را همزمان در نمایشگاه هفته پژوهش پیشنهاد داد و افزود: با حضور بخش صنعت در نمایشگاه، ارتباط مفیدی برای فناوری‌های پژوهشی مخترعان جوان برای حمایت مادی و معنوی اتفاقات خوبی به همراه دارد.
وی ضمن اظهار تاسف از دیر اعلام شدن زمان برگزاری نمایشگاه از سوی معاونت‌های پژوهشی افزود: هماهنگی بیشتر درباره زمان برگزاری نمایشگاه سبب تولید نرم‌افزارهای پژوهشی برای بازدیدکنندگان غرفه‌ها فراهم می‌شود.
خموش ضمن بیان برنامه‌های پژوهش‌سرای علامه طباطبایی ناحیه یک آموزش و پرورش اظهار داشت: نمایش شناسنامه کاری و تالیفات مخترعان و مولفان پژوهش‌سرا و ارائه بازی‌های فیزیکی جذاب برای لذت بردن از قوانین فیزیکی و طرح پژوهشی حکمت و مسابقه هفته پژوهش از جمله برنامه‌های ارائه شده در نمایشگاه پژوهش است.
وی در پایان از حبس شدن طرح‌ها و تالیفات پژوهشی معلمان و دانش‌آموزان در قفسه‌های کتاب انتقاد کرد و خواستار پیگیری مسئولان برای به نمایش در آمدن پژوهش‌ها در فضای مجازی و سایت اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی شد تا از تکراری شدن عناوین پژوهش‌ها جلوگیری شود و تحقیق‌های جمع‌آوری شده با صرف هزینه‌های سنگین پژوهشی مورد استفاده سایر علاقه‌مندان و محققان قرار بگیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول