اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه گروه کاری پژوهش و آموزش فارس صورت گرفت

بررسی و تصویب شناسنامه طرح‌های پژوهشی فارس

خبرگزاری فارس: گروه کاری پژوهش و آموزش فارس در نخستین جلسه خود به بررسی شناسنامه طرح‌های پژوهشی این استان پرداخت.

بررسی و تصویب شناسنامه طرح‌های پژوهشی فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، در نخستین جلسه گروه کاری پژوهش و آموزش استان فارس که با حضور مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری فارس و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شد، وظایف گروه کاری پژوهش و آموزش این استان و چگونگی بررسی طرح‌های پژوهشی و فناوری، همچنین تیم‌های تخصصی زیر مجموعه گروه کاری مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری فارس با اشاره به تشکیل تیم‌های تخصصی برای بررسی دقیق طرح‌های پژوهشی، گفت: شش تیم تخصصی به عنوان بازوهای گروه کاری پژوهش و آموزش استان فارس شکل گرفته است.
آیت‌الله رزمجو ادامه داد: تیم‌های تخصصی اقتصاد، تجارت، صنعت و انرژی، عمران و زیربناها، آموزش، فرهنگ و تحول در علوم انسانی، فناوری و تجاری سازی، کشاورزی، آب و منابع طبیعی و سلامت و رفاه اجتماعی در این راستا راه‌اندازی شده است.
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری فارس خاطرنشان کرد: این تیم‌های تخصصی در راستای مصوبه شورای علوم، تحقیقات و فناوری شکل گرفته‌اند و وظایفی مانند بررسی ابتدایی طرح‌های پژوهشی پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی، انتخاب مجریان ذی‌صلاح طرح‌های پژوهشی با هماهنگی دبیرخانه گروه کاری و تعیین داوران و ناظران طرح‌های پژوهشی را بر عهده دارند.
در این جلسه همچنین، فرایند بررسی و تصویب شناسنامه طرح‌های پژوهشی مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول