به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل استانداری فارس، در نخستین جلسه گروه کاری پژوهش و آموزش استان فارس که با حضور مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری فارس و نمایندگان دستگاههای مرتبط تشکیل شد، وظایف گروه کاری پژوهش و آموزش این استان و چگونگی بررسی طرحهای پژوهشی و فناوری، همچنین تیمهای تخصصی زیر مجموعه گروه کاری مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری فارس با اشاره به تشکیل تیمهای تخصصی برای بررسی دقیق طرحهای پژوهشی، گفت: شش تیم تخصصی به عنوان بازوهای گروه کاری پژوهش و آموزش استان فارس شکل گرفته است.
آیتالله رزمجو ادامه داد: تیمهای تخصصی اقتصاد، تجارت، صنعت و انرژی، عمران و زیربناها، آموزش، فرهنگ و تحول در علوم انسانی، فناوری و تجاری سازی، کشاورزی، آب و منابع طبیعی و سلامت و رفاه اجتماعی در این راستا راهاندازی شده است.
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری فارس خاطرنشان کرد: این تیمهای تخصصی در راستای مصوبه شورای علوم، تحقیقات و فناوری شکل گرفتهاند و وظایفی مانند بررسی ابتدایی طرحهای پژوهشی پیشنهادی دستگاههای اجرایی، انتخاب مجریان ذیصلاح طرحهای پژوهشی با هماهنگی دبیرخانه گروه کاری و تعیین داوران و ناظران طرحهای پژوهشی را بر عهده دارند.
در این جلسه همچنین، فرایند بررسی و تصویب شناسنامه طرحهای پژوهشی مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.
انتهای پیام/و۳۰
اخبار مرتبط
-
پژوهشگران سرمایههای واقعی کشور هستند
-
افزایش حمایت مادی و معنوی از انجام مطالعات پژوهشی در شهرداریها
-
ایجاد شبکه پژوهش در اتحادیه همکاریهای منطقهای کشورهای حاشیه اقیانوس هند
-
دانشگاه و پژوهشگر عوامل مهم پیشرفت جامعهاند
-
10 میلیارد ریال اعتبار پژوهشی به شهرداری مشهد اختصاص یافت
-
پژوهشگران باید فضا را به سمت ارائه خدمات کاربردی تغییر دهند
-
تعاون و پژوهش مکمل یکدیگر هستند
-
تشکیل گروه پژوهشی مهدوی با نگاه بینالمللی
-
نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی تمدید شد
-
پارکهای علم و فناوری بهترین راه آشنایی دانشآموزان با پژوهش است
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.