اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم صورت گرفت

کسب رتبه برتر کشوری در زمینه پژوهش

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از کسب رتبه برتر پژوهشی در کشور توسط این سازمان خبر داد.

کسب رتبه برتر کشوری در زمینه پژوهش
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور گفت: جشنواره پژوهشی صنعت، معدن و تجارت نخستین جشنواره‌ای است که پس از ادغام وزارتخانه‌های صنایع و معادن و بازرگانی با هدف اشاعه فرهنگ پژوهش مداری و به‌کارگیری دستاوردهای حاصل از مطالعات تحقیقی و پژوهشی برای رفع مشکلات و مسایل مبتلا به این بخش‌ها برگزار شده است.
وی محور اساسی این جشنواره را توسعه تعامل و ارتباط حوزه صنعت و تجارت با دانشگاه دانست و افزود: پیوند و ارتباط بین این دو نهاد این فرصت را برای دانشگاه‌ها، موسسات و نهادهای تولیدی و صنعتی فراهم می‌آورد تا کمبودها و روش‌های خود را بهینه و به روز کرده و در مقابل قابلیت تولید را افزایش دهند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خاطر نشان کرد: در این جشنواره 10 شاخص از جمله برگزاری جلسات علمی، تهیه گزارش‌های تخصصی و علمی، انجام طرح‌های تحقیقاتی، تدوین کتب و مقالات، برگزاری همایش‌ها و میزگردها برای ارزیابی سازمان‌های استانی در نظر گرفته شد که استان قم توانست با کسب رتبه اول در بین استا‌ن‌های کشور  به عنوان سازمان دانش مدار معرفی شود.
عالی‌پور با اشاره به اینکه استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خوزستان پس از استان قم رتبه‌های دوم تا پنجم را کسب کرده‌اند، افزود: در شاخص‌های ارزیابی بیشترین طرح‌های تحقیقاتی پایان یافته، بیشترین مقاله‌های علمی و بیشترین کارگاه آموزشی در سطح کشور مربوط به استان قم بوده است.
وی افزود: طی این مدت بیشترین گزارشات دارای چارچوب علمی در راستای رفع مسائل صنعت، معدن و تجارت در استان قم تولید شده است.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول