اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرارگاه خاتم‌الانبیا خبر داد

اجرای بیش از 10 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور

خبرگزاری فارس: مسئول قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: تاکنون بیش از 10 هزار و 674 پروژه عمرانی از سرریز سود قرارگاه خاتم در کشور اجرا شده است.

اجرای بیش از 10 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ضیاءالدین حزنی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان 26 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در اردبیل اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در زمان صلح طبق فرمایش مقام معظم رهبری در عرصه سازندگی فعالیت دارد و در زمان جنگ به عنوان فرماندهی مهندسی نظام جمهوری اسلامی باید کار کند و هر کاری که در این زمان انجام می‌دهد باید در راستای رزم انجام گیرد.
این مسئول ادامه داد: پیش از این قرار گاه خاتم‌الانبیا حق ورود به پروژه‌های کمتر از 100 میلیارد تومان را نداشت که امروز این رقم به 300 میلیارد تومان در داخل کشور و یک‌هزار میلیارد تومان در خارج از کشور ارتقا یافته است.
حزنی بیان داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیا در پروژه‌های داخل و خارج از کشور با جدیت وارد شده و هر قدر سود عاید می‌شود قرارگاه سازندگی قرب کوثر در سراسر کشور بین مردم توزیع می‌کند.
مسئول قرارگاه خاتم‌الانبیا با یادآوری اجرای 10 هزار و 674 پروژه از محل سرریز سود قرارگاه خاتم در کشور ابراز داشت: 37 پروژه در گلستان، 39 پروژه در اصفهان، 38 پروژه در خوزستان، 46 پروژه در همدان، 36 پروژه در زنجان و 26 پروژه در اردبیل بخشی از این 10 هزار پروژه اجرا شده در کشور است.
وی تصریح کرد: یک‌هزار و 258 مجموعه ورزشی، یک هزار و 61 خانه بهداشت، 3 هزار و 256 باب مسجد از 10 میلیون تا 60 میلیون تومان، 456 باب مدرسه 339 سرویس بهداشتی در 36 روستای کشور از جمله این فعالیت‌هاست.
این مسئول ساخت خانه‌های عالم، پل، حمام، غسالخانه، گلزار شهدا پایگاه بسیج در مناطق صعب‌العبور تکمیل حوزه علمیه مصلی پاکسازی و لای‌روبی قنات‌ها، خرید تجهیزات پزشکی، آسایشگاه معلولین و... را از پروژه‌های اجرا شده در اقصی نقاط کشور اعلام کرد.
حزنی تمام این اقدامات را در راستای محبوبیت‌افزایی برای نظام اعلام کرد و ابراز داشت: به منظور برقراری امنیت پایدار در برخی از مناطق سپاه ماموریت‌هایی را انجام داده اما علیرغم اینکه سپاه هیچ وظیفه‌ای در این محرومیت زدایی ندارد خدمت به مردم برای ما ارزشمند است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول قرارگاه خاتم‌الانبیا در پایان سخنان خود این اقدامات را جزو راهبردهای اصلی سپاه اعلام کرد و افزود: سپاه در کنار مردم، با مردم و برای خود آنان خدمت می‌کند و ما حضور مشتاقانه دانشجویان، فرماندهان سپاه و بسیجیان را به این پروژه‌ها ارج می‌نهیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول