اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل:

محرومیت‌زدایی اساس کار بسیجیان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم مناطق محروم از اهداف و اساس کار بسیجیان در نظام جمهوری اسلامی است.

محرومیت‌زدایی اساس کار بسیجیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان 26 پروژه محرومیت‌زدایی عمرانی در اردبیل اظهار داشت: در اصول نظام جمهوری اسلامی بسیج با هیچ کس و فرقه‌ای سر معامله ندارد و جان برکف در راه خدمت به نظام و ملت ایستاده است و گوش به فرمان ولایت فقیه داده است.
وی با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی و سازندگی مهمترین فعالیت‌های بسیج سازندگی محسوب می‌شود، افزود: بخشی از بودجه‌های سپاه در استان‌های محروم که نیازمند عمران و آبادانی هستند هزینه می‌شود که در استان اردبیل نیز با افتتاح 26 پروژه عمرانی محرومیت‌‌زدایی در راستای خدمت به مردم حرکت کرده‌ایم.
این مسئول بیان داشت: ما هر قدر کار کنیم باز هم جای فعالیت وجود دارد چرا که قسم خورده‌ایم تا آسایش و رفاه مردم نیازمند را فراهم نکنیم از پای ننشینیم.
بابازاده در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیکی حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: 9 دی ماه روز حماسه‌آفرینی ملتی بود که 33 سال است قلب و روح و جانشان را در کف دستان خود گذاشته و چشم به لبان ولی فقیه دوخته‌اند تا با دستور ایشان سینه دشمن را چاک و دل سیاه آنان را زیر پا لگد مال کنند.
وی ادامه داد: بسیجی یعنی ایستادن تا آخرین قطره خون که ما آن را هم در دفاع مقدس هم در ایام انقلاب و هم در حادثه فتنه سال 88 دیدیم که ملت و بسیجیان ما با یک اشاره رهبری به میدان آمده و راه را بر خطا و توطئه‌ای سد کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل سادگی، صداقت، بی‌آلایشی و مهر و محبت را ارزش‌های نهادینه شدن در فرهنگ بسیجی خواند و ابراز داشت: تا آخرین قطره خون خود از اسلام و انقلاب دفاع می‌کنیم و به مستکبران و فتنه‌گران اعلام می‌کنیم هیچ گاه پشت ولایت فقیه را خالی نمی‌کنیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول