اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

بانک‌ها برای محرومیت‌زدایی قم سرمایه­گذاری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس خواستار سرمایه­گذاری بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری برای کاهش محرومیت در استان شد.

بانک‌ها برای محرومیت‌زدایی قم سرمایه­گذاری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم قم در مجلس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در دیدار با صفاری‌نیا، سرپرست بانک ملت استان قم اظهار کرد: بانک ملت جزو نخستین نهادهای اقتصادی بود که با عرضه سهام وارد بخش خصوصی شد و امیدواریم این بانک نماد کارآمدی بخش خصوصی در عرصه بانکداری باشد.
عضو فراکسیون اصولگرایان ادامه داد: بانک ملت باید در تحولات داخلی و خارجی عملکردی موفق داشته و ملزم به رعایت اصول بانکداری اسلامی باشد.
‌بنایی با اشاره به اینکه هر چه بیشتر در قم سرمایه و اعتبار جذب شود توان مالی استان بالاتر می‌رود، تصریح کرد: با سرویس‌دهی مدیریت شده و ارائه خدمات منظم در بخش اعتبارات به همشهریان عزیز بخشی از مشکلات مالی مردم استان برطرف می‌شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید برنامه­ای تدوین شود تا سرمایه‌گذارانی که در قم فعالیت می‌کنند احساس کنند مورد توجه بانک‌ها هستند و اهمیت وافری به طرح‌های بخش خصوصی مبذول شود.
وی با اشاره به تشکیل بنیاد توسعه قم افزود: آبادانی قم نیازمند منابع مالی است و در این راه بانک­ها و موسسات مالی باید با مشارکت و ارائه طرح‌های اثرگذار پیشقدم باشند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه اگر در گذشته آینده نگری بهتری صورت می‌گرفت هم اکنون دچار محرومیت کنونی نبودیم، افزود: خوشبختانه با شروع پروژه‌های عمرانی ناگزیر از رسیدن به مقصد هستیم پس چه بهتر که با تسریع در اجرای این پروژه‌ها زودتر به مقصد برسیم.
وی افزود: در حال حاضر همه باید تلاش کنیم قطار عمران و آبادانی قم هر روز که می­گذرد شتاب بیشتری بگیرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول