اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان

همایش بزرگ بصیرت در گچساران برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، همایش بزرگ و نشست روشنگری بصیرت در گچساران برگزار شد.

همایش بزرگ بصیرت در گچساران برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران رئیس آموزش و پرورش گچساران ظهر امروز در همایش بزرگ و نشست روشنگری که توسط ستاد بزرگداشت 9 دی گچساران برگزار شد، اظهار کرد: بیداری و آگاهی مردم در روز 9 دی، دشمنان و مغرضان انقلاب اسلامی ایران را در رسیدن به مقاصد شومشان ناکام گذاشت.
یدالله مرادی افزود: فتنه 88 توسط عده‌ای خود فروخته روی داد و حماسه جاوید و ماندگار  ۹ دی ملت با بصیرت ایران فتنه آنان را خنثی و نابود کرد.
وی ابراز داشت: ملت ولایتمدار و عاشورایی ایران اسلامی در پاسداشت عاشورا و عاشورائیان، در زیر پرچم ولایت آماده فداکاری و نثار جان خود هستند.
این مقام مسئول در گچساران نهم دی 88 را به عنوان برگ زرینی از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاریخ کشور ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: پیام ولایت‌مداری ملت با استقامت، ولایتمدار و قدرشناس ایران در این روز بزرگ به جهانیان فریاد زده شد.
مرادی خاطرنشان کرد: ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 حجت را بر همه تمام و نشان دادند دشمن حقیقی اسلام، استکبار جهانی است.
وی دو عامل عاشورا و ولایت را سد راه فتنه عنوان کرد و گفت: ملت ایران با اعتقادات خود و ولایتمداری و عشق به رهبری، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته‌اند.
مرادی بیان داشت: تبعیت از مقام ولی فقیه سبب پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها شده و وردم قدر ولایت و انقلاب خود را می‌دانند.
رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به بیداری ملت‌ها در برابر عوامل استکبار عنوان داشت: فکر و اندیشه انقلابی ایرانیان از مرز جغرافیایی ایران فراتر رفته است.
مرادی تصریح کرد: مرز عقیدتی و دفاعی انقلاب اسلامی در آفریقا و آمریکای لاتین بوده و روز به روز در حال گسترش است.
وی ابراز داشت: استکبار جهانی در فکر و اندیشه از بین بردن اعتقادات مردم مسلمان ایران است و بر این موضوع پافشاری می‌کند.
مرادی از بین رفتن بالهای اعتقادات عاشورایی مردم و ولایتمداری مردم را از اهداف شوم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: استکبار جهانی باید بداند ملت ایران بیدارتر از همیشه با بصیرت‌تر از همیشه بوده و ولایتمداری در عمق وجود همه ملت ایران است.
وی یادآور شد: برخی از خواص بی‌بصیرت از واژه انقلابی باری پیشبرد اهداف خود استفاده می کردند که ملت ایران به آن‌ها فهماند که انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن مهم است.
مرادی بیان داشت: 9 دی سبب ایجاد رودخانه‌ای شد که همه بریدگان از ولایت را برای همیشه به گوشه تاریخ برد.
وی ولایتمداری و عاشورایی بودن را سبب تداوم انقلاب دانست و گفت: دشمنان می‌خواستند نسخه انقلاب‌های رنگین در دنیا را به وسیله خودی‌های نفوذی خود در ایران تجربه کنند که با بصیرتمندی و ولایتمداری ملت ایران در این هدف شوم خود ناکام شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول