اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

طنین زنگ بصیرت در مدارس اسلامشهر نواخته شد

خبرگزاری فارس: در آستانه دومین سالگرد حماسه 9 دی، ظهر امروز صدای زنگ بصیرت در مدارس شهرستان اسلامشهر طنین‌انداز شد.

طنین زنگ بصیرت در مدارس اسلامشهر نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، ظهر امروز با حضور امام جمعه اسلامشهر در مدرسه شهید کاظمی این شهرستان، زنگ بصیرت همزمان با سایر مدارس این منطقه نواخته شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نوروزی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر، طی سخنانی اظهار داشت: تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در روز 9 دی سال 88 با بصیرت و هوشیاری ملت شریف ایران و با پیروی کردن از رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه، خنثی و نقش بر آب شد.
نوروزی افزود: فتنه سال 88 یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های دشمنان علیه، ایران اسلامی بود و قریب به 8 ماه به طول انجامید، که با درایت و رهبری مدبرانه، رهبر معظم انقلاب و با حمایت و پشتیبانی مردم آگاه و با بصیرت و همیشه در صحنه این سرزمین خنثی شد و خداوند بار دیگر این نظام را در پناه خودش حفظ کرد.
وی گفت: امام حسین (ع) در روز عاشورا فریاد برآورد که، آیا دفاع کننده و حمایت کننده‌ای هست که از دین اسلام و فرزندان پیامبر اسلام در برابر دشمنان اسلام حمایت کند، ولی کسی آن حضرت را یاری نکرد، اما مردم آزاده، با بصیرت و غیرتمند ایران اسلامی به ندای لبیک رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه 6 دی سال 88 پاسخ گفته و با حضور بی‌نظیر خود در راهپیمایی تاریخی 9 دی همان سال از رهبری، ولایت فقیه، دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت و پشتیبانی کردند.
امام جمعه اسلامشهر افزود: 9 دی به عنوان روز تاریخی شکست دشمنان اسلام، به دست مردم شجاع و انقلابی ایران اسلامی، در تاریخ انقلاب و اذهان آحاد مردم ثبت شده است.
نوروزی با اشاره به سالروز تشکیل سازمان نهضت سوادآموزی در روز 7 دی سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره) بیان داشت: با توجه به تاکید آیات قرآن و احادیث و روایت به کسب علم و دانش، متاسفانه هنوز عده‌ای از افراد بی‌سواد در جامعه وجود دارند، که باید شرایطی ایجاد شود، تا باهمکاری نهضت سواد آموزی و دیگر ارگان‌ها،  بی‌سوادی و جهل ریشه کن شود.
در حاشیه این مراسم کنگ احداث سالن نمازخانه آموزشگاه شهید کاظمی، توسط امام جمعه اسلامشهر و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان اسلامشهر به زمین زده شد.
قرار است سالن این نمازخانه با وسعت 220 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 400 میلیون ریال از محل کمک‌های خیرین احداث و برای سال تحصیلی آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
انتهای پیام/م20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول