اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضازاده:

15 وزنه‌ بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: حدود 15 وزنه‌بردار جوان و بزرگسال به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا برای قهرمانی جوانان جهان که و همچنین المپیک 2012 لندن آماده شوند.

15 وزنه‌ بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند
حسین رضازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون وزنه‌برداری در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران از 10 دی ماه جاری آغاز می‌شود.
وی افزود: حدود 15 وزنه‌بردار جوان و بزرگسال به این اردو دعوت شدند تا برای قهرمانی جوانان جهان که اواخر فروردین سال 91 برگزار می‌شود و همچنین المپیک 2012 لندن آماده شوند.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران، جایگاه وزنه‌برداری کشور در جهان را بسیار خوب دانست و تصریح کرد: در گروه سنی وزنه‌برداری جوانان رتبه نخست دنیا را داریم.
وی افزود: در گروه سنی وزنه‌برداری بزرگسالان دارای رتبه سوم جهان هستیم و شش سهمیه المپیک لندن را کسب کردیم که امیدواریم بتوانیم در المپیک 2012 لندن در جهان مدال‌های خوبی کسب کنیم.
رضازاده درباره چگونگی کسب سهمیه المپیک بیان داشت: طبق امتیازهایی که در مسابقات جهانی 2010 آنتالیا و 2011 فرانسه کسب کردیم امتیازها با هم جمع شدند و سهمیه شش نفره را کسب کردیم.
وی با اشاره به اینکه تیم کامل وزنه‌برداری در المپیک، شش نفر است، ابراز داشت: کمترین سهمیه در المپیک لندن یک نفر است که ایران شش سهمیه را کسب کرد.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران عنوان داشت: امیدواریم در المپیک 2012 شگفتی‌ساز شویم و دل مردم و رهبرمان را شاد کنیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول