اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

رضازاده به مرادی قول شفاهی داده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: رئیس فدراسیون وزنه برداری به طور شفاهی به سهراب مرادی قول داده است که به تیم ملی دعوت می‌شود.

رضازاده به مرادی قول شفاهی داده است
رشید خدابخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در جریان دعوت نشدن مرادی به تیم ملی نیستم اما بر اساس صحبت‌های گذشته قرار بود وی در بین دعوت شدگان باشد و حتی حسین رضازاده به طور شفاهی از دعوت وی به تیم ملی خبر داده بود.
وی با بیان اینکه در صورت لزوم این موضوع را پیگیری می‌کنیم، افزود: مرادی در حال حاضر تنها شانس المپیکی ورزش اصفهان است و به همین دلیل نمی‌توانیم به سادگی از این مسئله عبور کنیم.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ورزش اصفهان با وجود سابقه درخشان تاکنون نتوانسته مدال المپیکی بگیرد و مرادی در حال حاضر شانس زیادی برای شکستن این طلسم دارد.
به گزارش فارس، سهراب مرادی وزنه‌بردار دسته 85 کیلوگرم اصفهان با وجود رکورد شکنی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به اردوی تیم ملی دعوت نشد.
مرادی در مسابقات باشگاه‌های آسیا که یک ماه قبل در ازبکستان برگزار شد، توانست رکورد کیانوش رستمی در مسابقات جهانی پاریس را شکسته و قهرمان شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول